alcoholistische vader kwijtraken

  • 23 August 2023
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Badge

ik ga mijn vader kwijtraken 

ik ben 13 jaar en heb geen contact met me vader ik ben net met de brugklas gestart paar maanden geleden sneed ik me best vaak en het ging echt slecht met me niemand wist echt hoe slecht het ging met me. maar later ging het weer veel beter echt heel veel beter en ja ik had soms me momenten dat het wat slechter ging maar al zeg ik het zelf het ging echt goed met me maar paar weken ging het slechter ik zag hoe vriendinnen een echte vader hadden eentje die echt een vader voor hun is, ik begon te zien hoe erg ik een vader figuur mis in mijn leven. ik kreeg net te horen van mijn moeder dat het niet goed gaat met mijn vader en dat hij elk moment dood kan gaan ik kreeg de keuze of ik hem nog 1 keer wou zien of nie mijn moeder zei ook dat ik evt een brief zou kunnen schrijven of hem zou kunnen appen ik weet zelf echt  nie wat ik moet doen want als ik hem zou bezoeken dan zou ik miss schrikken van hoe fucked up hij er uit ziet en als ik hem een brief ga schrijven zou hij die dan ooit kunnen lezen voor het te laat is. het kutste is dat ik wist dat dit zou gebeuren ik wist dit ik had de gedachte met dat hij elk moment dood zou kunnen gaan allang in me hoofd gehad wat nou als ik spijt ga krijgen dat ik hem nooit meer heb gezien wat nou als ik weer begin met snijden wat nou als het weer zou slecht gaat zijn als eerst iemand advies wat ik hiermee moet doen


2 reacties

Hoi ,

Wat naar voor je.

Ik snap helemaal wat je bedoelt.Toen mijn oma ging overlijden vond ik het ook heel erg lastig om naar haar toe te gaan, het is heel lastig bij iemand weg te gaan die je daarna (waarschijnlijk) nooit meer zal zijn.Zeker als ze er heel slecht uitzien.

Maar , ook al had je slecht contact met hem , ik zou wel gaan.Het blijft toch je vader, en geloof me: mensen kunnen heel anders worden als ze weten dat ze snel zullen overlijden.Hij kan zich heel anders gedragen, en misschien ook spijt krijgen van zijn gedrag.

Als je niet gaat krijg je daar misschien later spijt van, maar doe vooral waar je je zelf het best bij voelt.

Ik hoop dat ik je hiermee help, en weet, wat er ook is: we zijn er hier voor je.

 

Badge

ty

Reageer