Skip to main content
Vraag

Alcohol voorproeven

• December 16, 2025
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Big S
Forum|alt.badge.img

Big S weer op je beeldscherm,

Ik heb dus vrijdag een feestje van een vriend, en ik en m’n ouders waren best wel “anti-alcohol” voor een tijdje. Maar toch ergens wel benieuwd hoe zo’n biertje nou smaakt. Tuurlijk ik heb wel eens flugels op, hebben ze me ook zelf laten proberen. Maar dat zal niet t zelfde zijn. Wat denken jullie, proberen? Kan geen kwaad toch?

Fijne dag, Grote S!

4 reacties

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 17, 2025

Het kan inderdaad geen kwaad, maar ik zou het toch niet doen, gewoon omdat alcohol echt heel slecht voor je is, meer dan de meeste mensen denken. Maar uiteindelijk ga je van één biertje niet dood, dus als je het echt wil… Maar ik raad het niet aan.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 17, 2025

Nee eentje kan geen kwaad, ik zou het alleen niet aanraden. Ik heb het zelf ook geprobeerd en het smaakt echt niet lekker, heel erg bitter. Daarom zegt iedereen ook dat je het moet leren drinken, net als koffie. Nou, ik hoef het niet te leren. Wijn heb ik ook geproefd en dat was nog smeriger. Ik hou niet van de smaak van alcohol denk ik. Als je het echt wil moet je het gewoon proberen.

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 17, 2025

Ik zou het niet doen. Neem maar gewoon een glas cola ☺️😋

Liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 17, 2025

Je bent 17, dan mag je gerust een biertje.  Aan mij is het niet besteed, ik heb liever een lekker wijntje.  Proost.