Skip to main content

Help ik ben super verdrietig,  ik ben vandaag gaan shoppen in Nijmegen met een vriendin. Maar in heb al m'n geld uitgegeven... Ik heb 100€ van mn overleden oma gekregen. En dat is allemaal op... Aan make up en slijm en rommeltjes. Ik heb ook nog 20 van me moeder gekregen om de vader van mijn vriendin te trakteren( ik logeer een halve week bij haar en haar vader)  ik kwam geld tekort dus dat heb ik ook maar gebruikt. Ik heb ook een croptop gekocht maar van mijn moeder mag ik die niet dragen...... Ik heb ook heel veel voor me vriendin gekocht, omdat ik tegen haar opkijk. Ze is 1,5 jaar ouder dan ik en ik wou lief voor haar zijn. Ik ben boos op mezelf dat ik alles heb uitgegeven.... En ze dwong me ook op een make up pakket voor haar te kopen . Heb ik ook maar gedaan. Ik ben ongelofelijk verdrietig..  ik heb ook alles betaald dat we naar de bios gingen. En ze wou morgen dat ik onze matchy truien gaan dragen. (ook gekocht voor haar en mij..) maar ik heb liever te kroptop want thuis mag ik dat nooit dragen. En toen zei ze dat ik dat niet kon maken!! En ik heb tegen me moeder gezegd dat ik die kleren van me vriendin heb gekregen (via de app). En ik wil naar huis.. ik voel me niet fijn in haar kamer en ik kan hier niet slapen.  Ik mis de knuffels van m'n moeder. Mijn vriendin heeft gevraagd aan haar vader of ik nog langer kon blijven, en dat kon. Maar ik wil dat helemaal niet. En ik durf hier met haar ook niet over te praten want ja dan gaat ze gewoon over iets anders beginnen. Kan iemand helpen?? 

 

 

Hmm, even wat betreft het blijven logeren: als je het niet wilt, niet doen. Als je vriendin daar geen waarde aan hecht is het misschien handig om even met haar vader te gaan praten. Die zal het vast begrijpen.

Vervelend dat het niet zo goed gaat. Ik kom er later op terug. Houd je ons ondertussen op de hoogte? Succes! :)


Hey hey, goedeavond.

Wat naar voor je dit allemaal 😢😢 kun je niet iemand bereiken die je goed vertrouwd waar je dit rustig tegen kunt vertellen? Als je ook graag terug naar huis wilt maar niet durf te vertellen tegen haar lijkt me heel erg beangstigend. Ga alsjeblieft niet tegen je zin in daar blijven maar probeer iemand te regelen die je daar kan komen ophalen. En inderdaad net zoals eenanoniemejongen1 zegt, jou zou het daar tegen haar vader kunnen vertellen en die zal het vast wel accepteren van je dat je naar huis wilt toch? Heel veel succes en laat maar weten als er iets veranderd is of als je veilig thuis bent 💪💪😊💯🙏 


Hey!

Ik snap dat je er nu spijt van hebt. Misschien kun je als je de bonnetjes nog hebt sommige aankopen nog terugbrengen. En over dat logeren, als je het lastig vind om te zeggen kan je ook zeggen dat je je niet goed voelt en naar huis wil. Niemand kan en mag je daar ook in tegen houden, ik denk dat je het er inderdaad ook met haar vader over kan hebben, dat je weg wil.

Succes!

Lucas 


Reageer