Skip to main content

hallo allemaal,

ik ben een meisje van 16 en weeg 54 kg. sinds groep 7 ( dus al ongeveer 5 jaar ) vind ik mezelf te dik, maar mijn ouders weten dit niet. ik probeer aftevallen maar het lukt dus niet. ik heb echt tips nodig, want ik probeer echt veel! sporten lukt niet en zo min mogelijk eten hou ik niet vol. ik zit niet te wachten op berichten als: je moet naar een dokter, probeer er met iemand over te praten, je denkt dat maar je bent mooi zoals je bent, enzo. dus alsjeblieft kom met goede tips en ohja mijn ouder mogen het niet weten dus bij het avond eten kom ik er niet onderuit anders gaan ze het merken. 

alvast bedankt!

hallo allemaal,

ik ben een meisje van 16 en weeg 54 kg. sinds groep 7 ( dus al ongeveer 5 jaar ) vind ik mezelf te dik, maar mijn ouders weten dit niet. ik probeer aftevallen maar het lukt dus niet. ik heb echt tips nodig, want ik probeer echt veel! sporten lukt niet en zo min mogelijk eten hou ik niet vol. ik zit niet te wachten op berichten als: je moet naar een dokter, probeer er met iemand over te praten, je denkt dat maar je bent mooi zoals je bent, enzo. dus alsjeblieft kom met goede tips en ohja mijn ouder mogen het niet weten dus bij het avond eten kom ik er niet onderuit anders gaan ze het merken. 

alvast bedankt!

Dit is heel normaal voor jouw leeftijd.  Gewoon niet druk maken, heeft geen zin. Veel meiden van jouw leeftijd voelen zich zo. Je bent niet dik. 
Gewoon niet gaan huilen, gewoon gezond blijven eten. 


Heyy

 

We gaan je geen tips geven over hoe je snel en stiekem af kan vallen.. Je gewicht is namelijk prima en je bent dus echt niet dik! Ook is het op het forum verboden om schadelijke tips te geven.

 

9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld zelfdoding, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan. Aankondigingen van zelfdoding worden verwijderd. Topics over deze onderwerpen zijn wel toegestaan.

 

Ondanks dat je deze tips niet wilt vertel ik je toch dat het mij een goed idee lijkt dat je hier hulp voor zoekt. Je kan eens een gesprek aangaan met je ouders, huisarts of een vertrouwenspersoon over deze gedachtes. Ook kan je iedere dag tussen 11 en 21 uur bellen / chatten met de kindertelefoon!

 

Groetjes van mij!


Hoi @Anoniempjeeesss ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit.  Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes Renske,

De Kindertelefoon 

 


Reageer