Skip to main content

Heee, als jullie me vorige topic hebben gelezen dan weten jullie dat ik een zm poging deed en ik het ziekenhuis kwam en nu in de kliniek zit.

Even kort wat er is gebeurd:

ik deelde dingen met ik noem ze ff merel en emma en hun zeiden tegen mij dat ze t niet erg vonden en ik alles kwijt mocht. Alleen merel werd er opeens boos door dus ik voelde me rot en zei tegen Emma dat ik dacht aan zm. Die vertelde het haar moeder en toen had ik geen keus meer. Ik moest wel zm plegen... dus ik deed een poging en kwam in 't ziekenhuis en daarna in de kliniek. Volgens mijn moeder heb ik hun heel erg onder druk gezet dat ze niks door mochten vertellen en ik voel me daar heel erg schuldig over.

eerder noemde merel merel me een x vies omdat ik haar leuk vind. Toen ging ik heel erg afvallen en toen kon ik het loslaten. Ik wilde dat vieze lichaam namelijk niet meer.

 

Nu denk ik er over na om weer af te vallen. Nou ja, ik ben eig al bezig. Ik heb ontbeten met fruit en niet gelucht en verder ook geen kcal binnengekregen en alles van mijn ontbijt heb ik al verbrand. Ook heb ik geprobeerd te kotsen, maar dat lukte niet dus dat vind ik heel erg jammer…

Ik kan trwns ook niet hun bellen of appen om mijn excuses aan te bieden, want ik maf geen contact meer met hun hebben en zij niet meer met mij.

Wat moet ik doen?

Hoiii lieve @Girl.anoniem:)

Ik wil je graag helpen ook al weet ik niet hoe, maar toch ga ik het proberen:) Stop alsjeblieft met afvallen! Ik weet dat ik misschien veel van je vraag, maar het is echt niet goed voor je! Ik weet zeker dat je een geweldige en leuke meisje bent. Dat weet ik zeker! Heel jammer dat je het zelf niet inziet:( Je lichaam is mooi zoals ie is! 

Ik denk dat Merel het niet zo bedoeldde. Waarschijnlijk was ze gewoon geschokken dat je haar leuk vindt. Toen mijn beste vriend vertelde paar maanden geleden dat hij mij leuk vond schrok ik ook heel erg en ik heb heel bot tegen hem gedaan (Ik heb er nog steeds spijt van) Gelukkig is het goedgekomen:D

Liefs xxx Banaantje <3


Hoi @Girl.anoniem , ik ben het helemaal eens met @Banaantjeeee, Stop met afvallen en voorkom ook dat je erge anorexia krijgt, dus ook ondergewicht. Je bent mooi zoals je bent en laat het zo!

Groetjes, @Monkeyboy69

 


Hey,

Heee, als jullie me vorige topic hebben gelezen dan weten jullie dat ik een zm poging deed en ik het ziekenhuis kwam en nu in de kliniek zit.

Niet gelezen, ga straks wel effe kijken...

Even kort wat er is gebeurd:

ik deelde dingen met ik noem ze ff merel en emma en hun zeiden tegen mij dat ze t niet erg vonden en ik alles kwijt mocht. Alleen merel werd er opeens boos door dus ik voelde me rot en zei tegen Emma dat ik dacht aan zm.

Voor Merel zouden dingen die jij vertelde ook een hele schrok geweest kunnen zijn, dan kan ze inderdaad zo gaan reageren. Ze zal het (hopelijk) niet kwaad bedoeld hebben

Die vertelde het haar moeder en toen had ik geen keus meer. Ik moest wel zm plegen... dus ik deed een poging en kwam in 't ziekenhuis en daarna in de kliniek. Volgens mijn moeder heb ik hun heel erg onder druk gezet dat ze niks door mochten vertellen en ik voel me daar heel erg schuldig over.

Het kan inderdaad dat je ze onder druk hebt gezet, maar dat deed je niet express! Je wilde ze niet onder druk zetten! 

eerder noemde merel merel me een x vies omdat ik haar leuk vind. Toen ging ik heel erg afvallen en toen kon ik het loslaten. Ik wilde dat vieze lichaam namelijk niet meer.

Misschien vindt ze jou niet leuk en reageerde ze vandaar zo?!

Nu denk ik er over na om weer af te vallen. Nou ja, ik ben eig al bezig. Ik heb ontbeten met fruit en niet gelucht en verder ook geen kcal binnengekregen en alles van mijn ontbijt heb ik al verbrand.

Meid, je moet goed blijven eten! Echt waar! Dat is beter voor je, zowel fysiek als mentaal. Mentaal kom je zo nog erger in een sleur.

Ook heb ik geprobeerd te kotsen, maar dat lukte niet dus dat vind ik heel erg jammer…

Wees blij dat het je niet lukt. Mij lukt het wel en voel me altijd schuldig als ik het weer gedaan heb. Het is echt niet gezond en ook niet fijn! Maar dat begrijp je zelf hopelijk ook wel. Stop met het proberen, het is echt niet goed. Het is verslavend, kan het tenminste zijn….

Ik kan trwns ook niet hun bellen of appen om mijn excuses aan te bieden, want ik maf geen contact meer met hun hebben en zij niet meer met mij.

Kan je niet een briefje via via doen ofzo. Gewoon aan iemand anders geven en die geeft het dan?

Wat moet ik doen?

Ik denk dat dat hierboven wel staat ⬆️

 

Heel veel sterkte!

Aju!


Reageer