Vraag

Afvallen

  • 19 March 2020
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een topic geplaatst heb. Het gaat nu nog steeds niet echt beter. Ik heb heel veel vervelende gedachten, maar dat kan ik niet kwijt. De spanning loopt dan zo hoog op dat ik mezelf ga snijden. Als ik dan heb gesneden voel ik me daar weer rot over en dan begint alles weer opnieuw. Ik heb dus geen controle over mijn gedachten. Het voelt fijn als ik wel iets heb waar ik de controle over heb. Voor mij is dat niet eten en heel veel sporten. Ik ben toch dik (wat volgens mijn vriendinnen niet zo is, maar ik denk er anders over), dus zo kan ik mooi afvallen. 's Morgens zorg ik ervoor dat ik heb ‘gegeten’ voordat mijn ouders en zusjes uit bed zijn. ‘s Middags ben ik vaak op school dus dan kan mijn moeder ook niet zien wat ik allemaal eet. Maar ‘s avonds kan ze het wel zien. Het liefst eet ik niks, maar dan gaat mijn moeder vragen stellen. Maar hoe kan ik zo min mogelijk eten zonder dat mijn moeder vragen gaat stellen? Hebben jullie tips? Pas maakte een andere vriendin een opmerking over dat ik zo weinig eet. Zij weet niet dat ik mezelf dik vind en wil afvallen. Ik wist niet zo goed hoe ik moest reageren en raakte in de stress. Ik heb zo normaal mogelijk proberen te reageren. Hebben jullie misschien ook tips hiervoor?

Liefs, Nijntje2004


2 reacties

Heyy, ik heb niet vel verstand van afvallen, maar ik vond mezelf ook een tijdje dik. Toen ging ik ook zo weinig mogenlijk eten. Maar ik denk dat je niet zo min mogenlijk moet eten, maar dat je gezonder moet eten en goed moet bewegen. Ik zou het er met je moeder over hebben. Misschien kan zij je een goed gevoel geven en je helpen. 

Ben je eigenlijk wel te dik? Misschien is het helemaal niet zo. Hoe zwaar en hoe lang ben je? Je kan op verschillende sites je bmi berekenen, tenzij je dit al gedaan hebt. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik wens je veel succes! Liefs, Naira193 :heart:

Heyy,

 

Op deze site moet je niet op zoek naar het antwoord hoe je dit kan verstoppen of hoe je nog meer moet afvallen. Ik denk dat je goed voor de spiegel moet gaan staan en dan denken dat het allemaal lekker niet boeit! Wat maakt het nou uit dat je 3 of 4 vetrollentjes hebt om je buik? Tuurlijk zit overal een grens aan, maar als ik het zo lees zit je daar nog lang niet! je moet niet denken aan je gewicht… Wees blij met je lichaam en ga lekker eten waar je vrolijk van word! En wees dus ook trots op jezelf als je hebt genoten van je eten. Want eten hoort ook lekker te zijn.

 

Groetjes,

Smooky

Reageer