Vraag

aftrekken vriendin

  • 10 February 2023
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen van 16 en heb sinds kort een vriendin waarmee ik nieuwe dingen uitprobeer, zo heeft ze mij proberen af te trekkenn. Alles ging goed maar ik kwam maar gwn niet klaar. Terwijl ik hier normaal nooit problemen mee heb. Weet iemand hoe dit komt?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Misschien omdat je het spannend vond?

Reputatie 7
Badge +17

Dat komt wel vaker voor. Kan idd gewoon te maken hebben met de spanning. Je bent natuurlijk gewend het in je eentje te doen. Het is ook wel wat anders als een ander het bij je doet.

Wat je zou kunnen proberen is de volgende keer jezelf eens aftrekken waar zij bij is. Dan kun je er een beetje aan ‘wennen’ dat er een ander bij is.

Probeer, als ze met je bezig is, ook niet te denken aan dat je moet klaarkomen. Door er aan te denken kan het juist moeilijker worden. Probeer gewoon met haar bezig te zijn en van het moment te genieten. Dan komt het klaarkomen vanzelf wel.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Taylor 093 ,

wat @jaivy  en @tim16  allebei zeggen is waar. 

Wat ik in zo'n geval (was met een andere jongen en niet met een meisje, maar maakt volgens mij niet uit) wel eens heb gedaan, is dat ik met mijn hand de hand van diegene ,me aan het aftrekken was pakte en op die manier het tempo kon bepalen en of je ver naar beneden wil of niet enzo. Je voelt zelf het beste wat je nodig hebt om klaar te komen op zo'n moment. Niks vervelender als een 'misslag’ van diegene die je aftrekt, want dan ben je gelijk mijlen weg van je hoogtepunt….ik iig wel. Je kunt je hand op het moment van no return loslaten, dan heeft zij misschien meer het idee dat het door hem of haar komt. Je voelt toch wel dat je gaat spuiten en dat er niks is dat dat tegen kan houden…

Met die hand pakken werkt bij mij ook als die ander mijn piemel niet stijf krijgt door een verkeerd ritme ofzo.

Zou dat kunnen helpen, denk je?

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

Tip van @MickeyMouse is ook zeker goed.

Praat er sws wel met haar over. Dit is niet iets om je voor te schamen.

Reageer