Hoi ik ben Nora en ik ben 13 jaar en ik praat al iets meer dan een maand met een man. En hij wilt met mij afspreken maar ik durft niet. Aan de ene kant wil ik wel afspreken maar aan de andere kant ook weer niet omdat ik niet weet wat hij gaat doen. Hij zei dat hij gewoon ergens wat wou drinken. Wat moet ik doen?
Hey Nora-Jade
Het lijkt me niet verstandig om met deze man af te spreken. Gezien het leeftijdsverschil en het feit dat jullie elkaar online leerden kennen, hoor je erg op je hoede te zijn. Het is goed dat je op het forum om een second opinion vraagt.
De intenties van deze man zouden ongezond kunnen zijn. Wie weet heeft hij intieme plannen met je, of weet hij je te overtuigen hem te vervoegen naar zijn woonplek. Dit zijn een voor een dingen die een volwassen man niet met een dertienjarige hoort te doen. Hierdoor raad ik je af om met hem af te spreken.
Groetjes
Kenshin
Heyo,
Ik ben het eens met Kenshin en zou je ook afraden om met hem af te spreken. Je weet niet wat zijn bedoelingen zijn. Wie weet is gezellig iets drinken wel iets heel anders dan jij denkt. Of ga je echt met hem iets drinken, maar wilt hij naar de hand meer. Je weet niet.
Als je echt perse zou willen afspreken, dan zou ik een plaats in je eigen buurt nemen. Niet je woonplaats, maar daar in de buurt. Vraag dan ook of vrienden met je mee willen gaan zodat ze je in de gaten kunnen houden. En kijk eerst hoe deze man eruit ziet, hoe hij zich gedraagt etc.
Maar het beste lijkt mij dat je niet met hem afspreekt. Hou het gewoon op chatten.
See ya!
Spookyzx .
Hallo Nora-Jade
Ik ben het eens met Spookyzx en Kenshin want hij kan zomaar kwade bedoelingen hebben. Je kan het best een openbare plek kiezen waar je even gezellig kunt drinken want daar zijn er mensen mocht het geval dat het mis gaat dan kun je altijd om hulp roepen waar mensen bij zijn en hij durft waarschijnlijk ook niks te doen als andere mensen het zien, en als hij dan vraagt of jij mee kan komen dan moet je dat niet doen.
-Dr8gon99
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.