afscheid nemen van een vriendin

  • 27 May 2021
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey lieverds zoals de meeste wel wisten moest ik deze week afscheid nemen van iemand wel dat is vanavond gebeurt vanavond heb ik ze voor de allerlaaste keer gesproken en is onze band voor goed voor bij kzal ze missen maar ze blijft voor altijd in men hartje ps sorry voor het storen en het lastigĀ  vallenĀ 


3 reacties

Heey Blinkende zwaan,

Afscheid namen valt vaak zwaar en dat is helemaal niet erg, fijn dat je het hier kunt delen!

Je hebt afscheid genomen van iemand die jou online geholpen heeft, heb ik gelezen in je andere topic. Fijn dat je deze persoon had en zij hou heeft mogen en kunnen helpen.

Heb je al iets voor jezelf bedacht hoe je hiermee om kunt gaan?

Groetjes,
Simply Me

Hey dat klopt idd ze herft me vaak geholpen zeker op momenten dat het zwaar was ik zelf ben er kapot van en heb er geen flauw idee van hoe ik er mee zal omgaan en hoe ik het een plaatsje zal kunenn / moeten geven

Heey,

Fijn dat ze je heeft kunnen helpen en ook zeker op de momenten dat het zwaar was. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om daar nu mee om te gaan en hoe je het een plaatsje kunt geven.

Is dat iets wat je ook met haar hebt besproken? Misschien hebben jullie het hier over gehad en heb je wat tips gekregen.

Je kan bijvoorbeeld wat dingetjes uit jullie gesprekken/contact opschrijven, zodat je een herinnering hebt en als je het zwaar hebt kun je dat er weer bijpakken.

Groetjes,
Simply Me

Reageer