Skip to main content

Ik voel me de laatste tijd mentaal echt niet lekker en heb me er bij mijn werk al wat vaker voor ziekgemeld, ik merk dat ze daar niet zo blij mee zijn omdat wij heel veel personeelstekort hebben.

maar ik maak dagen van 08:00 tot 18:00 en ik merk dat ik dat echt niet meer volhoud, nu zit ik er al de hele dag mee in m’n hoofd en ik wil me wel weer afmelden maar ik kan nu niet meer bellen en dat betekent dat ik me morgenochtend dus moet afmelden of nu een berichtje moet sturen.

alleen ik ben gewoon zo bang om me af te melden maar ik trek het echt niet meer en ik word ook zo gestrest als ik weer moet werken

Ik zou je mentale gezondheid boven je werk stellen, ik denk ook dat je niet zoveel aan geld hebt als het niet goed met je gaat. 

Sterkte


Krijg je mentale problemen door je werk? Als dat zo is, moet je misschien eens overwegen om ontslag te nemen. Mijn moeder heeft ook ontslag genomen van d'r baan omdat onder andere de stress teveel werd. Als je mentale problemen krijgt van iets anders moet je misschien juist afleiding zoeken in bijvoorbeeld werk.

 

Als je merkt dat je je echt vaak gaat afmelden van je werk, is dit werk misschien niet juist/geschikt voor je. Ontslag nemen is misschien een grote stap, maar het zou beter zijn voor de gezondheid, echt waar. 

 

Het komt goed! Xxx


Reageer