Skip to main content

Hoi allemaal,

Dit is echt zo’n dom gelul van mezelf maar ik zit er echt enorm mee en heb lowkey tips nodig. Ik heb echt al jaren dat ik extreem afhankelijk ben van een ander persoon zijn/haar doen en laten. Iemands gedrag heeft enorm veel invloed op hoe ik mij voel, en een negatieve opmerking kan ervoor zorgen dat ik echt neer breek (?). 

Er is een jongen waar ik een tijdje mee praat, die vandaag opeens heel droog deed, en dit heeft geresulteerd in een relapse. En in het verleden is dit ook al meerdere keren gebeurd, dat iemand waar ik iets mee heb of veel om geef me “negeert” en dat ik dan echt een enorm zwaar hart krijg en er fucking erg mee zit en dagen lang misselijk/verdrietig kan zijn.

Ik heb echt geen idee hoe ik minder afhankelijk van iemand word, en ik zou graaaagggg tips ontvangen want dit is echt een levende hel. Relapsen omdat iemand fucking niet reageert is down right triest.

Iemand die me kan helpen? <3

Liefs, mij

Shiii

ik had dat ook, ik mis mn crush, mr ze negeert me ook al voor 2 jaar haha

niks aan te doen eigenlijk, maar het geeft niet als je er verdrietig van wordt, dat is gewoon normaal, ook al is het omdat iemand niet reageert. Maar gebeurt het vaker?, of was het alleen 1 keer.

Als je zelf niks hebt gedaan dat ervoor zorgt dat hij je negeerd denk ik ni echt dat het heel erg zal zijn, maar het is oke, het is oke, ik weet zeker dat hij je niet voor altijd zal negeren.

Als je verdrietig ben is dat oke, er zijn gewoon soms wat ups and downs, maar als je verdrietig ben moet je het gewoon eruit huilen, het is oke om soms verdrietig te zijn ook al is het maar zoiets simpels als genegeerd worden.

ik hoop het beste voor je, en ik hoop dat ik nuttig mog zijn

groetjes sinasappelbroodje ;)

Heyy, 

Heb/had dit ook.. Is inderdaad heel vervelend.. 

Wat ik nu doe is mezelf afzonderen zodat ik dat niet voorheen maar dat lijkt me ook niet heel gezond. 

Probeer het los te laten ookal is het moeilijk, probeer te denken, als die niet reageert is dat niet mijn probleem dan ga ik er mijn moeite niet in steken.

Liefs 

Anoniem789 

ik heb dit ook zo erg, ik snap oprecht hoe kut het is want alles hangt af van die ene persoon en dat is zo ongelofelijk kut want je hebt dan t gevoel alsof je niks waard bent wnr ze even niet reageren of wnr ze dan droog reageren, het is zo ongelofelijk kut 

Reageer