Vraag

advies vriendje

  • 12 June 2023
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Kan iemand mij aub advies geven wat het beste is? 
een tijdje geleden kreeg ik een relatie met een jongen (mijn vriend) hij vertelde me dat hij 19 jaar oud was, vanmiddag was ik op bezoek bij hem thuis en vertelde zijn moeder dat hij 21 is…. Ik ben zelf 15 jaar oud en hij is ook de gene die zegmaar mij heeft ontmaagd, ik vind hem heel erg lief en ik hou van hem maar op de een of ander manier begin ik te twijfelen.. 

ik heb het niet mijn ouders verteld omdat ik dan zeker weet dat het niks meer tussen mij en hem wordt 


5 reacties

Ja hij heeft bewezen dat hij een leugenaar is.  Daarnaast is het ook behoorlijk appart dat iemand van 21 interesse heeft in een meisje van 15. Hij heeft je ontmaagd een dat is zelfs strafbaar.  Hij zorgt ervoor dat je geheimen hebt voor je ouders.  Je moet zelf nagaan of dit een goede basis voor een relatie is...... 

 

Ik zou zelf de relatie verbreken, want een relatie bestaat uit oa uit vertrouwen! Jij kunt hem niet vertrouwen want als hij al over zo iets kleins liegt wat volgt er dan nog meer? Ook zeg jij nu niks tegen je ouders, omdat je bang bent dat het dan sowieso niks gaat worden, ik denk omdat het komt dat zij hetzelfde gaan zeggen als wat ik en @Mimo doen! Maar wat je doet is natuurlijk altijd je eigen beslissing.

Ik zou het echt verbreken. 15 en 21 vind ik echt al niet kunnen. Hij is volwassen en jij niet! En ontmaagd is strafbaar, aangezien zijn en jouw leeftijd. Een relatie bestaat uit vertrouwen. Ik zou persoonlijk iemand die al over zijn leeftijd liegt niet meer vertrouwen. Vertel het gewoon tegen je ouders, stel dat er dan wat gebeurt weten die i.i.g waar je bent. Als je ouders het verbieden is het volgens mij alleen maar goed. Ik vind dit i.i.g geen gezonde relatie.

 

Reputatie 3
Badge

Maar ik ben heel erg verliefd op hem en hij heeft alles voor mij over..  ik kan niet zonder hem! 

Heeft hij ook de waarheid voor je over? Dacht dat hij loog, nee dus. Hij liegt en is volwassen. Je kan best zonder hem, echt waar! 

 

Reageer