Beantwoord

Advies over binder (strakke bh)

  • 5 November 2018
  • 7 reacties
  • 1564 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,
ik wil graag een binder gaan dragen, maar ik krijg van veel mensen te horen dat het gevaarlijk kan zijn. Waar moet ik op letten? En waar kan ik voor een redelijke prijs een goede binder kopen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 November 2018, 21:14

Bekijk origineel

7 reacties

Binder als in map?

Wand ik zie niet hoe dat gevaarlijk kan zijn.
Wil je het gebruiken voor school? Of als agenda ofzo (er zijn echt 100 manieren zoon ding te gebruiken😂)

Als je een beetje fatsoenlijk wil maar echt niet duur is action ene goede optie. Als je ene leuke print wilt is tiger een goede optie en wil je medium prijs kan je gaan voor Deva, pipos gaan(elke art winkel) maar ook je lokalen postkantoor

Genoeg opties dus👍🏻
sorry ik had waarschijnlijk wat duidelijker moeten zijn (ik had helemaal niet bedacht dat er waarschijnlijk nog binders zijn😂) de binder die ik bedoel is een soort hele strakke bh, deze laat het lijken alsof je gewoon een borstkas hebt. Dat is bedoelt voor mensen die er liever uitzien als een jongen.
Hahaha sorry😂😅
Ik he ooit geleezne dat ene gewoon bh al een grotere kans geeft op bostkanker(geen idee in hoeverre dit waar is)

Als jij daar gelukig van word zeg ik doen❤️👍🏻
Je hoeft hem niet altijd te draagen en het lijkt mij vergelijkbaar met een corset en er zijn genoeg vrouwen die die dagelijks dragen.

Ik zou mij er niet te druk om makaken en doen waar je gelukig van word❤️❤️❤️
Hey,

Ik even googelen, want ik had geen idee of er risico's aan vast zitten en wat dat dan zou zijn. Ofc kom ik dan bij mijn vriend Wikipedia uit. Daar staat één lullig zinnetje in: ''Het incorrect of te strak inbinden van de borst kan gezondheidsrisico's inhouden.'' Heerlijk, geen uitleg, gewoon dat zinnetje.

Gelukkig was er een voetnoot die me verwees naar deze website: Chest Binding 101. Ik vind het een heldere site. Wel Engels btw. Als je Engels niet zo goed is, zou ik het allereerst even in Google Translate gooien. Als je het dan nog steeds niet begrijpt, wil ik het best vertalen/samenvatten of misschien wil een vriend ofzo je helpen. Daar kom je vast wel uit :)👍🏻

Ik denk dat het goed is om gewoon een binder te dragen, als jij je daar beter door gaat voelen. Let gewoon goed op de risico's en zorg dat je niet meteen de goedkoopste aanschaft, maar gewoon voor kwaliteit gaat.

Gr. Pin
Hey,

Ik zelf koop ze bij danae. Ik vind ze echt top werken. Binders zijn over het algemeen gewoon duur. Je kan ook wel via het buiteland doen bijvoorbeeld amerika maar dan is de kans groot dat je onverwachtse kosten krijgt. Dus ik zou het in nl kopen. En of het slecht of goed voor je is ja je moet gewoon opletten hoelang je hem draagt. Het is namelijk niet goed om hem snachts te dragen. Ik hoop dat je zo genoeg weet.

groetjes levi
Badge

hooi ik ben ook trans en ik wil je wat tips geven

1 koop niet met clipjes van amazon xuji is de enige veilige van amazon

gc2b zijn goeie binders en je kan zwemmen maar t duurt lang om aan te komen (mijn fav)

spectrum heb ik geen ervaring maar ik hoor goeie dingen er is alleen een tijdje wachten voor restock

transmissie werkte niet voor mij maar kwam snel binnen 

Reageer