advies nodig

  • 30 May 2023
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 13 jaar en nou ja mn ouders zijn gescheiden enz en ik praat ook niet echt met mn vader enz want hij is verslaafd enz en mn moeder is gwn echt kut mens ze hebt dus zegmaar fwb met iemand ofz en ik mag hem echt totaal niet enz en het is ook en ik snij mezelf zegmaar regelmatig (probeer er mee te stoppen) maar 1x was ik buiten en toen ging ze gwn in mn kamer zoeken naar messen en die vond ze. Ze had ze toen afgepakt enz en toen daarna had ik nieuwe gekocht enz maar elke keer als ik zeg dat ik depressief ben enz zegt ze zo van nee het zijn je slaapproblemen enz (ik denk dus dat dat komt door depressie) ofz ze zegt is gwn social media enz en ik heb ook een paar kaar de neiging gehad om te springen ik wil gwn ergens anders wonen alleen dat gaat waarschijnelijk nooit lukken


3 reacties

Hey @Sarahleviboy ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Veel sterkte, Evie (de Kindertelefoon)

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Sarahleviboy ,

ik zie dat het niet goed gaat met je. Heb je weleens geprobeerd om met iemand erover te praten? Zoals een beste vriendin, andere familieleden, docent op school of juf/meester, of misschien een therapeut? Of ben je geen prater, wat zeker kan ben ik zelf ook niet. Maar het gaat wel opluchtend zijn als je het met iemand deelt en hierover een gesprek aangaat. Diegene kan zijn ervaringen ook vertellen en je tips geven, ik weet dat dit heel makkelijk gezegd is. Maar je komt er echt uit! Geef je leven niet op omdat het nu niet goed gaat, je hebt een hele toekomst te gaan en dat moet je niet verpesten omdat je nu in een niet zo goede periode zit. 

Blijf altijd positief in elke situatie en bekijk t goede, ik geloof in je. 

 

 

Badge

Hoi ik ben 13 jaar en nou ja mn ouders zijn gescheiden enz en ik praat ook niet echt met mn vader enz want hij is verslaafd enz en mn moeder is gwn echt kut mens ze hebt dus zegmaar fwb met iemand ofz en ik mag hem echt totaal niet enz en het is ook en ik snij mezelf zegmaar regelmatig (probeer er mee te stoppen) maar 1x was ik buiten en toen ging ze gwn in mn kamer zoeken naar messen en die vond ze. Ze had ze toen afgepakt enz en toen daarna had ik nieuwe gekocht enz maar elke keer als ik zeg dat ik depressief ben enz zegt ze zo van nee het zijn je slaapproblemen enz (ik denk dus dat dat komt door depressie) ofz ze zegt is gwn social media enz en ik heb ook een paar kaar de neiging gehad om te springen ik wil gwn ergens anders wonen alleen dat gaat waarschijnelijk nooit lukken

Het spijt me zo erg, niemand verdient dat, ik zou proberen hulp te zoeken, maar ook ben ik altijd hier voor je❤️‍🩹 Ik ben 12 en misschien kunnen we een keer praten of wat dan ook (als je wil ofc), het lijkt me gewoon fijn voor je om iemand te hebben waarmee je kan praten❤️‍🩹

Reageer