Vraag

advies nodig!!

  • 26 May 2023
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Haii allemaal!

ik vind dus een tijdje een meisje leuk, ze is 1 jaar jonger als mij… Nou kom ik haar heel vaak tegen en zitten we bij elkaar in het voetbalteam, nu heb ik haar laatst gevraagd wie ze leuk vond en dat bleek mij te zijn, waarop ik gezegd heb dat ik haar ook leuk vind. Vanaf toen wisten we het dus van elkaar, maar eigenlijk bleef ze de hele tijd heel afstandelijk en moest ik de hele tijd het gesprek beginnen. We zijn laatst met het team op toernooi geweest in brabant, 3 dagen 2 nachten en daar heeft ze bijna geen woord tegen mij gezegd. Zulke dingen kunnen mij dan best wel erg in de war maken.  Nu hebben we maandag na training best wel ruzie gekregen, vooral omdat ik niet snap wat ze wilt (ik heb autisme en kan linkjes soms moeilijk leggen :p) ze is de hele tijd heel onduidelijk en ik snap maar niet wat ze bedoeld, ik heb haar die avond verwijderd van snap. Nu wilde ze het vanmiddag uitpraten maar dat ging weer naar ruzie. Ze heeft best wel erg gepraat over mij en ik voel me hier gewoon echt niet prettig bij? Het voelt alsof ze me aan het lijntje hield…

 

iemand tips? 


3 reacties

Hey,

Lastig! Aan mij advies zul je wel niks hebben.. 

Ik heb geen vrienden en ben al helemaal nooit verliefd geweest, dus ik heb hier echt 0 verstand van.

Kan je niet met haar gaan praten zonder ruzie te maken? Of via een briefje uitleggen dat je het niet meer snapt? Of haar uitleggen hoe je je voelt?

Hopelijk heb je er toch wat aan!

Sterkte!

 

Reputatie 7
Badge +17

Een briefje schrijven of zo is idd een goed idee. Als een gesprek steeds op ruzie uit loopt schiet dat ook niet echt op. 
Ik zou haar sws wel om duidelijkheid vragen. Het feit dat ze de hele tijd afstandelijk deed kan betekenen dat ze toch niet dezelfde gevoelens heeft als jou maar dat niet durfde te zeggen.

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou het er met haar over hebben want anders gaat dit nergens heen. Maak een brief, dat lijkt mij hier de verstandigste keuze. Ik weet niet hoe jullie relatie is dus tot nu toe kan ik alleen jou kant van het verhaal beoordelen. Maar wat ik hier van op pik is dat zij of heel nerveus is of gewoon niet dezelfde gevoelens voor jou heeft.

 

Ik zou dus gewoon een brief schrijven want als dat de hele tijd tot ruzie uitloopt heeft dat geen zin.

Reageer