adoptie

  • 4 April 2016
  • 7 reacties
  • 259 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heei allemaal,
ik ben geadopteerd uit taiwan. vaak word ik op school uitgescholden voor kut chinees en dan denk ik echt wat bezielt jouw. vaak zeg ik dat het me niks scheelt maar het raakt me toch wel. ik zou graag met andere geadopteerde kinderen in contact komen, ik vind jullie verhalen namelijk interesant. alvast bedankt:8


(bericht aangepast door Kindertelefoon wegens forumregel 6 en 7)

7 reacties

Dit bericht is van 2 jaar geleden, maar so what. Ik Ben Chinees en ook geadopteerd. Ook ik werd vroeger wel eens gepest vanwege mijn uiterlijk. En mij raakte het toen ook. Nu is dat gelukkig voorbij.
Ik ben ook geadopteerd uit china ik werd er ook vaak om gepest we moeten er wat tegen doen vieze kut nederlandere rasistisch kut ras
K anononiem, ik hoop dat je weet dat je nu zelf racistisch bent naar die paar mensen die dit naar jou hebben gedaan, maak je nu elke nederlander uit voor racist?
Ja de meeste je kan pas meepraten als je zelf gepest en gediscrimineerd bent en je weet niet hoe het voelt om geadopteerd te zijn
ik ben gepest ik ben gediscrimineert en alsnog ben ik niet zo racistisch.... sorry ik begrijp dat je het enorm naar vind en niet leuk en deze mensen horen ook niet te discrimineren/racistisch te zijn maar nu doe je het zelf ook eigenlijk
Ja miss wel maar wel anders dan als je echt gediscrimineerd word en meestal is het 1 tegen de rest hoor
ja ik weet het maar ik hoop ook dat je beseft dat niet elke nederlander zo is alleen dat er een paar minder aardige mensen tussen zitten

Reageer