Hoi @Anoniem.175
als je denkt dat jij ook ADHD hebt kun je daarvoor naar de huisarts toe gaan om te vragen of ze dat kunnen onderzoeken. Ik heb ook ADHD en ik heb ook heel veel last van chaotische gedachten en kan ook nooit stilzitten. Maar heb jij er heel veel last van? Dan kan je het er misschien over hebben met je huisarts over bepaalde medicijnen voor ADHD.
heyy
Ik ben gediagnoseerd met adhd en een huisarts zal niet vel kunnen helpen je zal langs moeten gaan bij een neuroloog die zal aan de hand van een machine je hersengolven volgen en zo zal hij zien of je adhd hebt of gewoon dramatisch ahah.
Heyyy, ik heb zelf ADHD en alles wat je opnoemt zijn simptonen van ADHD. En omdat ik zelf ook ADHD heb weet ik goed hoe het voelt. Als ik jou was zou ik het tegen je ouders/ mentor zeggen en dan kan je je misschien aanmelden voor een test. En het klinkt heel lullig dit maar als je echt heel druk bent in je hoofd dan moet je gwn ff 5 keer diep adem halen en ff aan iets anders denken. Dat helpt altijd voor mij als ik heel druk ben in mijn hoofd.
Veel succ6 nog! Doeiii
Heyyy
Ik heb dus ook ADHD
maar ik heb een test gedaan toen ik drie was omdat mijn ouders het dus al heel erg snel merkten
pik vind het erg knap van jullie dat jullie gewoon jullie verhaal durven te delen doe dat ook vooral!
ik word helaas heel heel erg vaak gepest over ADHD
ik slik pillen in dus dan zeggen ze bijvoorbeeld
ja Suiker beest
of heb je die pillen ingeslikt..???
of druke gek
ze hebben zelfs ADHD kind op mijn kluisje geschreven met een permanente stift!!,,
maar ik heb geleerd dat hun mij niet waar zijn toch of niet???
ja ik heb gewoon gelijk ik moet mij gewoon focussen op mijn studie dat is alles.
Word er iemand anders ook gepest door ADHD?
Heyyy ik heb ongeveer hetzelfde
ik heb mss wel een tip met lezen. Ik lees altijd een klein stukje en dan herhaal ik voor mezelf wat ik heb gelezen. dat gaat sneller dan dat je de hele tijd opnieuw moet lezen maar ik weet niet of dit voor jou ook werkt maar je kan het proberennn
succes <333
-e