ADHD Of hoofd vol?

  • 25 February 2024
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Badge

Hoi, ik zit ergens mee, echt al 4 of 5 jaar. Ik ben jongen van 17 jaar oud en ik twijfel of ik ADHD type 1 heb of dat het juist komt omdat ik veel traumatiserende dingen heb meegemaakt. Mijn vader heeft 3 jaar kanker gehad en dat is geëindigd in een scheiding, gelukkig heb ik daar al hulp bij. Ik merk bij mezelf dat mijn concentratie ontzettend laag is, en dat ik veel moeite heb met schrijven en dingen uitleggen in het algemeen. Ik zit constant weg te dromen, ik denk overal over na en ik pieker heel veel. Daarnaast maak ik heel veel domme fouten tijdens toetsen, waardoor ik van een 7 bijvoorbeeld naar een 5 ga. Nou heb ik niet perse het hyperactieve, maar dat kan ook zijn omdat ik dus die dingen heb meegemaakt. Ook ben ik snel verstrooid en haal dingen door elkaar. Hebben jullie advies voor mij? Alvast bedankt. 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Ik heb niet zo snel een goed advies voorje maar ik wil wel zeggen dat ik je sterkte wens en dat ik met je meeleef en hoop dat het toch snel de betere kant op gaat.  Ik hoop dat iemand een paar goede tips heeft voor je waar je echt mee verder kunt . Ik zou ook willen zeggen: praat er over, dat helpt  je ook. Een knuf van mij in elk geval!

Liefs, Tover xxx

Reputatie 3
Badge

Ik heb adhd add en Autisme ( jammer genoeg ) 

DE SYMPTOMEN 

Je hebt één ding dat te maken kan hebben met adhd namelijk: concentratie. Ik heb zelf niet veel concentratie om dit veder te schrijven dus ik zeg: Naar de huisarts en vraag het! 

Reageer