Skip to main content

Hallo 

Ik heb ADHD en heb daar soms moeite mee ik zou graag een gesprek willen hebben met mensen die ook ADHD hebben of ADD en dat soort dingen en daar over willen praten

Hoi, leuk dat je er bent ! :)  Echte (chat)gesprekken mogen niet op deze site maar je kan wel in allerlei topics reacties plaatsen en reageren op andere mensen als je binnen het onderwerp blijft . Ik zou zeggen kijk eens in de zoekbalk op de term waar je mee wilt zoeken en dan vind je heel veel !  En welkom om te reageren op topics ! En er zijn ook leuke vragenlijsten ( vooral zonder het  onderwerp seks ) die je kan invullen . 

Hoop dat je het leuk vind !

Groetjes Julian X

PS tip : lees wel de forumregels goed door !


Julian12 

Oke zal ik doen


Hey wat mooi dat je meedoet 🙂 ik sluit me bij Julian aan en doe gezellig mee met alle topics want het is heel fijn en zijn lieve mensen hier !

Ik ben zelf licht autistisch en ik vind hier ook heel veel informatie en goede tips !

Sanny xxx


Ik ben zelf licht ADHD , maar echt licht , want ik ben wel druk , maar niet scheldend druk 

 

Emma


Hoi ik heb ADHD en ADD en ik vind het leuk om mee te praten. Ik zou hier wel een speciaal topic voor aanmaken.


Reageer