Vraag

add & angststoornissen

  • 29 August 2020
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 1 reactie

ik weet niet heel goed hoe ik dingen moet uitleggen maar ik zal m’n best proberen

 

ik denk dat ik ADD (aandachtsstoornis) en angstoornissen heb. waarom? nou, lees dit:

 

in de les kan ik niet goed opletten: ik raak altijd afgeleid, ik zit steeds te dromen, ik luister wel maar ik onthoud niks en ik heb opgezocht wat het is en in de meeste sites staat dat ik een hoge kans op ADD (aandachtsstoornis) heb

 

in de les zit ik steeds aan m’n kleren (mauw, onderkant van m’n shirt etc.), m’n benen en/of armen trillen steeds voor geen reden en ik kan echt niet praten met mensen, ik durf niet naar de docent te lopen om iets te vragen, ik durf niks te vragen/antwoorden in de les

 

ik denk dus door al dat ^^ dat ik (sociale) angststoornis en ADD heb, maar mijn ouders geloven niet dat het bestaat dus ik kan niks doen dus ik ben hier gekomen

 

mijn vraag is dus: heb ik ADD? heb ik (sociale)

angststoornis? 


2 reacties

als je dit wilt vaststellen moet je naar een psygoloog of iets dergelijks gaan niet zelf de conclussie stellen

 

Badge

als je dit wilt vaststellen moet je naar een psygoloog of iets dergelijks gaan niet zelf de conclussie stellen

 

het probleem is dus dat mijn ouders mij niet geloven en ze willen me niet naar een psycholoog brengen dus dan is de enige goeie optie om hier naartoe te gaan

Reageer