Skip to main content

Hey ik weet eigenlijk al een paar jaar lang vrij zeker dat ik ADD heb en misschien ADHD maar ik ben ook best verlegen en soms druk maar niet met veel mensen erbij en ook niet altijd als ik alleen ben en zon beetje alles wat ik erover gehoord hebt klopt.

Alleen het probleem is dus ik heb nooit een diagnose gehad ofzo gehad maar ik wil eigenlijk wel graag weten of ik add of adhd heb of niet. Ook zodat ik er gewoon hulp bij kan krijgen. Alleen ik wil het niet aan mijn ouders vertellen en als ik dat wel zou doen hoe? 

hey, je kan allebei je ouders even bij elkaar halen en zeggen dat je moeite hebt met concentratie en dat je misschien wilt worden getest op add of adhd. of je kan zeggen dat je er echt heel erg last van hebt en dat je misschien hulp nodig hebt. je kan ook een paar websites bezoeken en kijken of je daaruit add of adhd hebt. in ieder geval suc6


Wat @slop zegt is al een optie. Alleen ga niet naar online testen. Die moet je nooit vertrouwen! Ik heb ( officieel ) ADD en ADHD en bij mij merkte mijn docent het op. Dus zeg het gewoon tegen je ouders en je komt er wel uit.


Reageer