Skip to main content

Ze houden me in de gaten. Ze hebben verborgen camera’s opgehangen om mij in de gaten te houden. Ik wordt achtervolgd. Ze houden mijn laptop en telefoon in de gaten. Ze horen alles wat ik zeg. In mijn kleding zitten microfoontjes of chips om me in de gaten te houden. Iedereen is tegen me. Ze maken samen een bondje tegen mij. Iedereen heeft verborgen bijbedoelingen om mij te benadelen. Pas op, ik wordt in de gaten gehouden en ze gaan mij een keer te grazen nemen.Iemand heeft verborgen camera’s in mijn kamer geplaatst. Ik heb ernaar gezocht, kan ze niet vinden, maar weet toch dat ze er zitten. Met illegale en verborgen applicaties worden mijn laptop en telefoon in de gaten gehouden. M’n telefoon voelt nog iets veiliger, maar op m’n laptop zit zeker iets om me in de gaten te houden. 

Dit denk ik dagelijks, en het voelt zo echt, zouden ze mij echt continu in de gaten houden. Waarom heb ik deze gedachtens?

En ben ik de enige?

 

Heb je hier al met je ouders over gepraat dat je je zo voelt? 


Hey hey,

Ik bedoel het goed maar gebruik je bepaalde medicatie? En zoja, hoe heten ze? Ik herken het namelijk. Bij mij is het door medicatie gebruik gekomen dat ik bepaalde gedachten kreeg, gevoelens en zelfs dingen ben gaan zien die er niet waren. Gelukkig ben ik daar nu van af. De medicatie bleek bij mij verkeerd te werken.

Laat maar weten, ben benieuwd. Houw je sterk en blijf veilig! 💪💪💯

Groetjes stillegenieter 


Hey hey,

Ik bedoel het goed maar gebruik je bepaalde medicatie? En zoja, hoe heten ze? Ik herken het namelijk. Bij mij is het door medicatie gebruik gekomen dat ik bepaalde gedachten kreeg, gevoelens en zelfs dingen ben gaan zien die er niet waren. Gelukkig ben ik daar nu van af. De medicatie bleek bij mij verkeerd te werken.

Laat maar weten, ben benieuwd. Houw je sterk en blijf veilig! 💪💪💯

Groetjes stillegenieter 

Heyy

Ik gebruik alleen sertraline en heel soms quetiapine, 


Heb je hier al met je ouders over gepraat dat je je zo voelt? 

Ja maar m'n ouders zeggen dat ik me eigen niet zo moet aan stellen dus dat heeft ook niks geholpen😕


Heyy

Ik gebruik alleen sertraline en heel soms quetiapine, 

Dat zou best wel eens de oorzaak kunnen zijn van je angstige gedachten (link over Sertraline). Ik zou hier even contact over opnemen met je huisarts. Succes!


Jij voelt dat zo.  Het heeft weinig zin om te vertellen dat het niet zo is; daardoor gaat dat gevoel niet weg.

Microfoontjes die waterdicht zijn in de was én ook nog een batterij nodig hebben - en dan zo klein dat je ze niet kunt vinden: dat bestaat niet. 

Je gedachten zijn echt - ik bedoel niet dat je echt gevolgd wordt want het is niet waarschijnlijk dat jij zó belangrijk bent dat je gevolgd moet worden (sorry).  Maar je hebt wel echt die gedachten.

 

Daar kun je hulp voor zoeken want je bent niet de enige. 

Vraag aan je ouders om een afspraak met de huisarts.  Zij vinden het misschien onzin maar je wilt graag dat een huisarts het aanhoort waar zij naast zitten:  Als een dokter zegt dat het geen onzin is dat je die gedachten hebt, luisteren ze wel.


Bericht verwijderd door De Kindertelefoon vanwege dubbele quote/reactie.


Hey hey,

Ik bedoel het goed maar gebruik je bepaalde medicatie? En zoja, hoe heten ze? Ik herken het namelijk. Bij mij is het door medicatie gebruik gekomen dat ik bepaalde gedachten kreeg, gevoelens en zelfs dingen ben gaan zien die er niet waren. Gelukkig ben ik daar nu van af. De medicatie bleek bij mij verkeerd te werken.

Laat maar weten, ben benieuwd. Houw je sterk en blijf veilig! 💪💪💯

Groetjes stillegenieter 

Heyy

Ik gebruik alleen sertraline en heel soms quetiapine, 

Maar het kan alsnog zijn dat die medicatie bij jouw wel verkeerd valt. Ik heb een tijdje oxesepam gehad of hoe je het ook schrijf en morfine. Dat is bij mij niet goed gegaan en heb zelfs dingen gezien en gedachtes zoals jij. Nu heb ik Risperdal die help wat beter. Dus laat het alsnog voor de zekerheid controleren. Wat voor de ene goed werkt, werkt voor de ander totaal niet. Dus laat het echt even controleren of je niet misschien andere medicatie kan gebruiken.... Houw je sterk 💪🏻💪🏻

Groetjes stillegenieter 


@Stillegenieter Morfine zelfs? Das wel heel zware medicatie. 


@Stillegenieter Morfine zelfs? Das wel heel zware medicatie. 

Ja klopt. Was ook hele zware medicatie. Voor m'n gevoel was ik toen ook effe een tijdje van de wereld 😢 Maar toen was het ook echt nodig. Ze hebben me toen onderant plat gegooid met allerlei medicatie. Plus ik heb Morfine ook tegen de pijn gehad. Nu alleen Risperdal. 


Ik dacht oprecht dat ik hier de enige mee was, niet dus blijkbaar. 

Ik had dit vroeger vaak, vooral 's avonds omdat ik moe was, misschien heeft het daar iets mee te maken? Nu pak ik ook sertraline maar heb het de laatste tijd wel minder. 

Kan het misschien helpen om een kledingstuk te pakken dat veilig voelt en een soort afgesloten, veilige plaats te maken?

 

Liefs

Anoniem789


Reageer