Abonnees op Youtube

  • 14 February 2024
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hi iedereen,

ik heb nog niet zo lang een Youtube kanaal! Het gaat best goed, ik heb tot nu toe 41 abonnees. Ik wilde het sowieso mijn ouders nog niet vertellen. Alleen mijn beste vriendinnen (het gaat weer beter gelukkig)  weten het. Maar… dankzij iemand, geen idee wie, is de hele klas erachter gekomen!!!

Ze blijven maar roepen: ‘….’ (zo heet het kanaal)

Ik vind het vreselijk en ben bang dat ze haat comments of iets anders gaan doen. We hebben met de klas niet zo'n goede band en ze schreeuwen alles wat ik zeg door de klas. Behalve mijn vriendinnen dan. 

Hebben jullie tips? Misschien om bijvoorbeeld meer abonnees te krijgen, zodat mijn klas me cooler gaat vinden dan die nerd die ze nu helaas kennen…

Ik ben echt een beetje wanhopig en bang en durf me eigenlijk morgen niet meer op school te vertonen. Misschien moet ik wel gaan, maar hoe?!

:(

 

Deel van de tekst (….) verwijderd door de Kindertelefoon vanwege regel 3. 

3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum, zodat anderen jou niet herkennen. Dus:

  • Plaats geen foto’s van personen
  • Geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam.
  • Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

dit is echt vervelend. waar gaat het kanaal over? (als je daarmee je anonimiteit in gevaar brengt kan ik niet verder helpen) (ik ben er net wel achter gekomen dat je een gezichtje kan maken met een vraagteken en een haakje. bedankt voor het helpen ontdekken daarvan)

?)

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb paar tips

  1. Negeer wat ze van je vinden
  1. Als je meer abonnees wil krijgen dan kun je elke dag een short plaatsen, tags gebruiken, je kan ook filmpjes bewerken, bijvorbeeld leuke muziek of effecten erbij doen en je kan op Youtube verschillende tutorials vinden, maar helaas ik kan geen garantie geven dat je heel snel abonnees krijg.
  1. Maar wat belangrijkste is, is dat je niet denkt dat je saai bent en negeer wat ze van je vinden.
Reputatie 4
Badge +1

dit is echt vervelend. waar gaat het kanaal over? (als je daarmee je anonimiteit in gevaar brengt kan ik niet verder helpen) (ik ben er net wel achter gekomen dat je een gezichtje kan maken met een vraagteken en een haakje. bedankt voor het helpen ontdekken daarvan)

?)

Het gaat over een game, star stable. Er zijn natuurlijk genoeg mensen die dit niet leuk vinden, maar ik heb gelukkig wel een paar abonnees na twee maandjes. Ik laat mijn gezicht nog niet zien, alleen mijn stem horen. Het enige wat ik heb gedaan is een filter over mijn foto geplakt en dat als face-reveal gebruikt.

 

Ik heb paar tips

  1. Negeer wat ze van je vinden
  1. Als je meer abonnees wil krijgen dan kun je elke dag een short plaatsen, tags gebruiken, je kan ook filmpjes bewerken, bijvorbeeld leuke muziek of effecten erbij doen en je kan op Youtube verschillende tutorials vinden, maar helaas ik kan geen garantie geven dat je heel snel abonnees krijg.
  1. Maar wat belangrijkste is, is dat je niet denkt dat je saai bent en negeer wat ze van je vinden.

Bedankt voor de tips! Ik moet ze gewoon negeren. Ik moet gewoon naar school, dus ik ga ook helaas. Ik hoop dat ze het zijn vergeten...

Reageer