Vraag

aantrekkelijkheid bij meisjes die snijden

  • 21 March 2019
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi,
ik las net een topic over snijden en ik zag dat een jongen daar onder had gereageerd dat diegene snel moest stoppen met snijden omdat het helemaal niet aantrekkelijk is.
Natuurlijk snap ik dat je niet speciaal valt op een meisje die worstelt met gevoelens en zichzelf snijd.
Maar klopt het echt dat je snel minder aantrekkelijk gevonden word als je jezelf snijdt?
ik zou graag jullie mening hierover horen!

alvast bedankt
--

3 reacties

Een jongen moet je leuk vinden om hoe je bent en als een meisje zichzelf snijd en de jongen vind het "onaatrekkelijk" dat gaat die toch lekker weg want dan is hij het niet waard
Reputatie 1
Badge +1
het hangt er van af of hij lichamelijk of mentaal onaantrekkelijk bedoelde, persoonlijk wekt het lichamelijke deel van snijden verdriet bij mij op gezien je zo diep in de put zat dat je die pijn graag wou voelen... mentaal vind ik het niet een afknapper maar ook niet veel meer. als het snijden lang geleden is op gehouden dan zou ik er geen problemen mee hebben.

sommige mensen vinden het inderdaad erg onaantrekkelijk omdat die mensen op het lichaam vallen bij iemand. en niet op de rest...

groetjes,
AlphaWolf
Redelijk wat mensen hebben de neiging om die littekens/wonden te verbergen, dus ik neem aan dat de kans er ook is dat mensen het niet eens weten.

Er zullen mensen zijn die het gewoon niets vinden, maar ik ga er ook van uit dat de opvatting van mensen kan wijzigen.
Zij die menen dat zij jou moeten helpen, zouden eventueel minder geneigd zijn om jou ook als potentiƫle partner te zien.

Reageer