Skip to main content

Heyyy, bijna 2 jaar terug ben ik door een man van toen 55 lastig gevallen tijdens een feestje zat hij de hele tijd aan me. Hij heeft me proberen te vingeren en dat ook voor een aantal minuten gedaan. Ik was destijds 13 en wilde dat echt niet. Uit paniek heb ik de hele tijd stil gestaan en niks gezegd. Ik heb nog steeds flashbacks ervan. Ben er ook veel meer hypersexual van geworden. Ik vind mannen veel enger en durf niet bij oude dronken mannen in de buurt te komen. Deze man is verre familie van mijn moeder. Hij is de vader van een "soort van" vriendin van me, hij was dronken dus er is niks wat ik kan doen. Ben ik nu aangerand of verkracht? Ik las ergens dat penetratie tegen wil in verkrachting is? Help aub xx

Heyy @anoniemmzz

Dit is inderdaad verkrachting. Misschien kan je naar de site van  slachtofferhulp  gaan. zij kunnen je helpen met het verwerken van de gebeurtenis en je helpen met aangifte doen. Ik zou echt aangifte doen. Hoe lastig dat ook is, het 2 jaar geleden was en de man dronken was. 

Ook kan je altijd van 11:00 tot 21:00 bellen naar 0800-0432 of chatten met de kindertelefoon. 

Hoop dat je hier iets aan hebt. :) 

xx Eenmeisje004 

 


Heyy dankjewel voor je reactie, ik zal zeker even een kijkje nemen. Eerst even kijken want dit komt bij mij wel binnen nu. Ik heb er zeker iets aan Dankjewel xx


Ik heb 1 vraag is diegene in jouw gedrongen tijdens het vingeren als hij in je is geweest is het verkrachting anders is het aanranding


Reageer