aanranding en selfharm

  • 1 June 2022
  • 9 reacties
  • 261 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een meisje van 12 ( ik ben net nieuw hier dus hopelijk doe ik het een beetje oke ) en ik heb best veel life struggles.. mijn moeder was drugs verslaafd en daardoor had ze verkeerde vriendjes, mijn stiefvader heeft me aangerand ( gevingerd ) toen ik 8 was hij was 50 ofzo ( niet meer men stiefpa gelukkig ) maar ik kan daar eigenlijk met niemand over hebben en ik zit er nog wel heel erg mee. Mijn beide ouders weten het wel maar ik kan er niet echt over praten ofzo met hun. En tja voorderest voel ik me de laatste tijd echt klote, ik doe ook aan selfharm en roken en shit en ik kan er nu ook niet meer me stoppen dus ik heb geen idee wat ik moet doen, mn littekens probeer ik te verstoppen onder mn armbandjes maar er is nu is er geen plek ofz meer om te snijden , mn benen wel maar k moet korte broekjes dragen van t zomer..  weten jullie smoesjes etc?? doei thx voor lezen <3😘

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 10: het vragen om, of het geven van schadelijke tips is niet toegestaan.


9 reacties

Nee geen smoesjes  gebruik ten eerst liefst een elastisch je pls 😥 en ik zeg het alleen omdat je van ver komt dan en probeer als je dat kan het afbouwen bevoorbeeld niet op maandag  en als je dat kan op maandag en donderdag en probeer ook liefst met die andere middelen af te bouwen zo als dat ander bevoorbeeld eerst niet op dinsdag dan niet op vrijdag 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 10: het vragen om, of het geven van schadelijke tips is niet toegestaan.

En ik vind het echt super erg van dat ander meschien kan je met een psycholoog praten met iemand anders als je er klaar voor bent

Ga je blijven volgen 

😊

@anoniempjexoxo84 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Anne - De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +2

Msg domme vraag ofz, mr wrm snijd je jezelf? Ik heb hier niet echt ervaring mee want ik ken vgm niet echt mensen die het doen mr ik ben wel geïnteresseerd (niet als in dat ik het ga doen mr gwn dat ik wil weten wrm)

Badge

om pijn te voelen, soms is dat fijn 

 

Badge

En ik vind het echt super erg van dat ander meschien kan je met een psycholoog praten met iemand anders als je er klaar voor bent

mijn vader is er achtergekomen , ik heb blijknaar een trauma dus ik moet weer in therapoe

Reputatie 3
Badge +1

Yo. Wow, dat is echt super heftig. Het spijt me dat je zoveel hebt meegemaakt man. Ik zou echt naar therapie gaan. Trouwens, ik zou je self-harm niet proberen te verbergen. Je bent niet de enige die het doet en je hoeft er ook niet voor te schamen. 

Ik hoop dat de therapie gaat helpen 

Reageer