Hoi, ik ben een meisje van 12 ( ik ben net nieuw hier dus hopelijk doe ik het een beetje oke ) en ik heb best veel life struggles.. mijn moeder was drugs verslaafd en daardoor had ze verkeerde vriendjes, mijn stiefvader heeft me aangerand ( gevingerd ) toen ik 8 was hij was 50 ofzo ( niet meer men stiefpa gelukkig ) maar ik kan daar eigenlijk met niemand over hebben en ik zit er nog wel heel erg mee. Mijn beide ouders weten het wel maar ik kan er niet echt over praten ofzo met hun. En tja voorderest voel ik me de laatste tijd echt klote, ik doe ook aan selfharm en roken en shit en ik kan er nu ook niet meer me stoppen dus ik heb geen idee wat ik moet doen, mn littekens probeer ik te verstoppen onder mn armbandjes maar er is nu is er geen plek ofz meer om te snijden , mn benen wel maar k moet korte broekjes dragen van t zomer.. weten jullie smoesjes etc?? doei thx voor lezen <3
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 10: het vragen om, of het geven van schadelijke tips is niet toegestaan.