aanranding door een vriend

  • 26 April 2022
  • 3 reacties
  • 202 Bekeken

Badge

Heyy ik ben een meisje van 14 jaar,

ik heb al meerdere vriendjes gehad en het is altijd wel goed afgelopen. Nu heb ik een ex waar ik nog steeds goed bevriend mee ben. Een paar dagen geleden spraken we af bij zijn huis om gewoon een filmpje te kijken. Ik zat op zijn bed en toen kwam hij naast me zitten. Na een tijd je ging hij steeds dichter tegen mij aan zitten. Ik dacht dat het gewoon vriendschappelijk was want zo zit ik ook vaak met andere vrienden. Hij legde zijn hand op mijn been. Ik dacht er niet zo veel van en keek gewoon verder naar de film. Zijn hand ging steeds verder naar mijn vulva  in een snel tempo en ik verlamde een soort van. Een seconde daarna greep hij met zijn andere hand mijn borsten. Ik zei dat ik naar huis moest wat ook echt zo was. Eerst boeide het me niet zo veel en liet ik het gewoon. Maar nu zit ik er echt mee en voel ik me walgelijk en afschuwelijk. Iemand tips om hier wat aan te doen? 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, 

Ah dat is echt heel vervelend. Vaak helpt het om er met iemand over te praten die je vertrouwt. Want het is niet raar dat je je nu zo voelt. Weet je iemand waarmee je het kan bespreken?

Groeten, Lotus

Reputatie 6
Badge +4

Hai @Rosaabrikoza,

we lezen dat je in een lastige situatie hebt gezeten en misschien nog steeds zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Sterkte!

Groeten,
Britta van de Kindertelefoon

Ik snap heel goed dat je daar enorm van geschrokken bent. Je kunt inderdaad het delen met met mensen die je vertrouwt, je ouders zou bijvoorbeeld een goede optie zijn.

Ook zou ík toch contact opnemen met deze gast voor wat closure ofzo, maar het is aan jou of je dat wilt en of je dat ziet zitten. Ik zou zoiets schrijven als “Ik heb nog eens nagedacht over wat er ...dag gebeurd is, en ik ben nog steeds geschrokken (en boos). WTF was je aan het doen. Hoe kwam je erbij dat het oké was om mijn vulva en borsten aan te raken!?”

 

Reageer