aanranding

  • 5 March 2024
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

uh ja ik ben niet zo goed in dit maar het begon rond mei vorig jaar hij was toen net een paar weken mijn eerste echte vriendje en de 2e week begon hij mij te vingeren tegen mijn wil in. ookal zei ik geen stop ik gaf geen toestemming uiteindelijk stopte hij wel

zo ging het door voor bijna vier maanden het werd steeds erger, hij deed zijn broek uit en dry humped hij tegen mij aan. hij liet me vaak bijna stikken en trok me de trappen op wanneer hij zin had.

hij ging ook een keer met zijn penis over mijn vagina heen terwijl ik huilde en hij stopte niet.

hij zit nogsteeds jn mijn klas en soms ruik ik zijn geur en word ik misselijk en krijg ik flashbacks ik kan het niet vergeten ik heb nachtmerries over hem en ik neem steeds meer melatonine om beter te kunnen slapen .ik ga de verkeerde kant op ik drink soms door de weeks en put mezelf uit. als ik slaap zijn t nachmerries en anders lig ik tot half 3 walker en keijg ik dagelijks 2 uur slaap. 

 

ik weet niet wat ik moet doen.

 

soms vraag ik me nogsteeds af of het wel aanranding was en of het mijn schuld is, ik ben zo veranderd in die paar maanden ik ben nog nooit zo gemeen tegen andere geweest en ik schrik altijd zo hard als ik hem zie if als iemand dichtbij me komt


1 reactie

Reputatie 6
Badge +4

Hoi @anoniem0816 ,

 

Wat ontzettend naar dat dit jou overkomen is. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Britta van de Kindertelefoon

Reageer