aanranding

  • 22 October 2019
  • 5 reacties
  • 158 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben aangerand :(


5 reacties

Badge

Ohw isa dat is erg praat er met een volwassene over

Hey,

 

Wat ontzettend naar dat je dit is overkomen!

 

Weet iemand in je omgeving dit? Het lijkt me heel goed voor je als je er met iemand over zou gaan praten. Durf je dat? Je kan bijvoorbeeld naar je ouders, vrienden, een docent(e) of vertrouwenspersoon op school. Je kan ook naar je huisarts toe. 

Als dat allemaal te eng is, kun je ook proberen om met de Kindertelefoon te bellen of te chatten. Je kan natuurlijk ook eerst wat delen op het forum als je dat durft.

 

Ben je nu veilig?

 

Gr. Pin

Ohw isa dat is erg praat er met een volwassene over

Zal ik doen! Dankjewel ❤️

Hey,

 

Wat ontzettend naar dat je dit is overkomen!

 

Weet iemand in je omgeving dit? Het lijkt me heel goed voor je als je er met iemand over zou gaan praten. Durf je dat? Je kan bijvoorbeeld naar je ouders, vrienden, een docent(e) of vertrouwenspersoon op school. Je kan ook naar je huisarts toe. 

Als dat allemaal te eng is, kun je ook proberen om met de Kindertelefoon te bellen of te chatten. Je kan natuurlijk ook eerst wat delen op het forum als je dat durft.

 

Ben je nu veilig?

 

Gr. Pin

Hey, het is erg moeilijk voor mij om hier nog over te kunnen praten, want ik heb het zelf ook nog geen plekje kunnen geven… maar lief dat je er voor me bent… doet me goed! 

Hey,

Door er met iemand over te praten, lukt het vaak beter om het een plekje te geven.

Durf je bijvoorbeeld naar je huisarts te gaan? Die heeft geheimhoudingsplicht, dus je kan dan een goed gesprek voeren in vertrouwen. Je huisarts kan je doorverwijzen naar een psycholoog, waarmee je rustig kan werken om dit een plekje te geven.

Dat lijkt me echt fijn voor je!

Gr. Pin

Reageer