Skip to main content

Hii!

Ik zit hier echt al een tijd mee,

 

ik vind aanraking dus vreselijk, al is het maar  een hand op m’n schouder en ik sta al half te trillen. Nu heb ik vrienden waarvan hun manier van affectie laten zien aanraking is, maar ik vind dit zo kut. Ik weet dat ze het goed bedoelen. Maar  Iedere keer schrik ik half als ze me een knuffel proberen te geven en dan probeer ik mezelf meteen los te halen, soms raak ik ook geïrriteerd of boos als ze te dicht bij komen. Ik heb echt geprobeerd om aanraking prettig te vinden, maar het lukt gewoon niet. En volgens mij heb ik al m’n vrienden al best wel erg gekwetst door m’n acties. Maar ik weet nou niet echt wat ik moet doen, zal ik het ze vertellen? Of heeft iemand andere ideeën

Ik zou het ze vertellen als het echte vrienden zijn dan houden ze daar rekening mee.

Wilhelmavemela.


Hoi ik ben het met @wilhelmavemela  eens ik zou daar helemaal rekening mee houden als ik  1 van hun was. Kun je gerust vertellen en uitleggen :)

Groetjes liefs Julian X


Ik zou ook zeker rekening met je houden al zou ik dat wel lastig vinden want ik ben een knuffel mens.

Wilhelmavemela.

Vertel je hoe het gaat?


Reageer