Vraag

Aangifte gedaan na verkrachting

  • 28 March 2023
  • 2 reacties
  • 340 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal… 

Het was even stil, maar er is echt veelte veel gebeurd! Ik heb zondag besloten mijn moeder in te lichten over het feit dat ik verkracht ben door mijn buurjongen (vriendje) van 14 jaar. Het was de buurjongen van mijn moeder (ouders zijn gescheiden). Voor de mensen die niet helemaal weten wat er is gebeurd, je kunt kijken op mijn vorige topics. 

Ik ben samen met mijn oudere zus naar mijn moeder gegaan en heb het gezegd, mijn moeder was helemaal in shock, maar was blij dat we het hebben gezegd. Mijn moeder is gelijk naar de moeder gegaan, maar die wilde het niet geloven, ze zei dat haar zoon dat echt nooit zou doen, hij ontkende het ook. 

Dus zijn we naar de politie gegaan en hebben we daar aangifte gedaan, ook hebben we besloten dat ik voorlopig alleen maar bij mijn vader ga wonen. Hij woont 2 uur van mijn moeder vandaan, mijn moeder gaat binnenkort in die buurt wonen (dat was al heel lang bedacht, en is niet de oorzaak van dit, we hebben al een huis). Mijn vader werkt op een middelbare school en heeft geregeld dat ik vanaf volgende week al kan beginnen op die school. Ik ben ook per direct gestopt op mijn oude school. Heb alleen gisteren nog even afscheid genomen met iedereen. Voor nu heb ik even deze week rust van iedereen en alles en focus ik me op mijzelf. 

Mentaal ben ik echt getraumatiseerd,  hij heeft me vrijdagavond heel erg veel pijn gedaan en heeft alles gefilmd. We weten nu niet naar wie het allemaal is gestuurd, dus dit gaat ook nog veel gevolgen hebben waarschijnlijk… Ik ben op die beelden naakt. Hij heeft het ook niet veilig gedaan. 

Ik ga voor nu dus echt op mezelf focussen, omdat ik al niet zo’n goed zelfbeeld heb van mijzelf, omdat ik mezelf ook best dik vind. Iemand die nog tips heeft met hoe ik dit het best kan verwerken? Ik ga morgen voor het eerst naar een psycholoog. 

Groetjes, Lunah


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Awh ik ben super trots dat je het je moeder hebt verteld! Echt knap!

Je zegt hier dat hij het niet veilig heeft gedaan. Bedoeld je zonder condom? Want dat zou ik ook tegen je moeder zeggen. Ik weet niet of je al ongesteld bent geworden maar anders kan je mogelijk zwanger zijn. Hoe sneller je dan actie onderneemt, hoe sneller die baby (eventueel) verwijderd kan worden.

Over die video dat moet je ook tegen die politie zeggen want dan hebben ze bewijs en als je geen bewijs hebt kan diegene geen straf krijgen. Hoe vervelend ook maar ze hebben iets van bewijs nodig.

 

Je bent sterk! Dit ligt niet aan jou, maar aan die jongen. Je dan dit meisje🩶 

Badge

Hoi Lunah,


Wat erg voor je dat dit is gebeurd. Erg goed van je dat je het hebt verteld en er meteen iets mee hebt gedaan.

Naast een psycholoog (wat ook fijn is  natuurlijk) kun je ook met je ouders erover praten of als je dat niet fijn vind gewoon leuke dingen doen om afgeleid te worden.

Ik hoop voor je dat je er weer bovenop komt. en wat die jongen betreft, die krijgt zijn verdiende loon wel

Reageer