Skip to main content

Mijn beste vriendin heeft recentelijk aan mij verteld dat een jongen die haar leuk vond haar verkracht heeft. Ze was dronken en had meerdere keren aangegeven dat ze niks met hem wou doen. Toch heeft hij haar broek naar beneden gedaan en is zijn ding gaan doen. Dit is dus ongeveer 2/3 weken geleden gebeurd, en zij heeft mij dit een paar dagen geleden verteld. Het ding is dat een ander meisje waar ik bevriend mee ben een anderhalve maand geleden ongeveer een relatie met deze jongen gehad heeft. Ook in de relatie van dit meisje heeft hij terwijl ze heeft aangegeven dat ze het niet wou toch seks met haar gehad. Bij allebei de meisjes is er geen bewijs, omdat ze er te laat mee kwamen. Kunnen hun toch aangifte tegen deze jongen doen? En ook omdat het 2 meisjes zijn, dat er dan misschien toch wat aan gedaan kan worden? Er is een kans dat deze jongen het ook eerder bij andere meisjes gedaan heeft, want dat gaat rond maar is dus niet zeker. 

Op insta zit zedenpolitie Rotterdam, hun hebben elke keer stories over van alles en nog wat, je mag hun ook altijd een berichtje sturen, dus hun kunnen wel verder helpen en zeggen wat je moet doen. 

 

 


Aanvulling: mijn moeder zegt net (die is zedenrechercheur) dat als je niet op insta durft te praten, je dan ook op de site van centrum seksueel geweld kan kijken, want daar kan je bellen en chatten en dat is ook anoniem. Hun weten precies wat je kan doen, en je mag het maar je moet niks!!!


Heyy, ik zal denk ik wel aangifte doen want anders gebeurd dit miss ook nog bij anderen ♡♡


Aangifte van dit soort zaken zou je altijd moeten doen vind ik.  Zonder bewijs wordt een veroordeling wel lastig maar het is iig beter dan niets doen.


Zeker aangifte doen. Die jongen is helemaal doorgeslagen. Zij is dus niet de enige en moet je nagaan met hoeveel anderen hij dit heeft kunnen hebben gedaan.


Reageer