Skip to main content
Vraag

aangetrokken tot Aziatische jongens

• March 17, 2025
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

boormachine123
Forum|alt.badge.img

hallo ik heb een vraag. ik kijk al een tijdje k-dramas en nu voel ik me alleen nog maar aangetrokken tot aziatische jongens en kan geen witte jongens meer leuk vinden. ik weet niet wat ik hiermee moet pls help

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@boormachine123! Wat interessant dat je merkt dat je voorkeur veranderd is door het kijken van k-dramas. Dat gebeurt best vaak, want media beïnvloedt hoe we mensen zien en wat we aantrekkelijk vinden. Het is helemaal oké om je nu meer aangetrokken te voelen tot Aziatische jongens; dat betekent niet dat er iets mis is met jou of dat je ‘vastzit’ in één type.

Als je het gevoel hebt dat dit je sociale leven beperkt of je verdrietig maakt, kan het helpen om jezelf te blijven openstellen voor verschillende mensen en te focussen op wie iemand echt is, niet alleen op uiterlijk of afkomst. Uiteindelijk gaat het om hoe iemand bij je past, niet alleen waar die vandaan komt.

Heb je misschien ook gemerkt waarom je die verandering voelt? Bijvoorbeeld door verhalen, cultuur of persoonlijkheden in k-dramas? Soms helpt het om dat te onderzoeken, dan begrijp je jezelf beter.

xx liefs Wolf 🐺