Skip to main content

Hi, ik ben 2 dagen geleden aangerand op een feestje van een vriendin van mij.

ik was onder invloed van drugs dus ik kan dingen vaag herrineren maar er is een ding wel echt gebeurd.

ik was erg moe dus ik ben gaan liggen op een bed boven en toevallig lag er iemand daar op de grond te slapen.

alles was goed totdat diegene achter mij ging liggen en ging aftrekken, dit duurde erg lang voor mijn gevoel.

ik heb het niet gezien maar duidelijk gehoord en gevoeld maar ik wil diegene niet onschuldig beschuldigen.

ik wil niet meer naar school gaan, ik ben continu misselijk ik zit een zwarte waas en ik heb om het uur paniek aanvallen.

ik heb het wel aan een paar vrienden verteld en die zeggen dat diegene al een geschiedenis heeft met aanranden.

 

ik weet niet wat ik moet doen maar ik wil het in ieder geval niet aan mijn ouders vertellen.

ik wil ook niet dat ik levenslang met dit gevoel lopen of een trauma oplopen.

wat moet ik doen?

Hey, ten eerste wil ik zeggen dat het niet jouw schuld was. Niemand heeft toestemming om jou aan te raken tenzij je dat geeft (de toestemming). Ik weet dat je dit niet wil, maar als je het je ouders niet vertelt, zal je er altijd last van blijven hebben. Ik weet dat het super moeilijk is, maar je hoeft je totaal niet te schamen. Je ouders zullen je begrijpen en zij zullen weten wat je moet doen. Dus je moet het ze vertellen.Misschien is therapie of hulp de oplossing. Maar dat kan niet als niemand het weet.

Het gaat je lukken en het komt goed. Dat weet ik zeker.

Veel succes.

(ps. als je een slechte relatie hebt met je ouders is dit natuurlijk een ander verhaal)


Reageer