hoi, ik weet niet of ik aangerand ben
dit is wss heel dramatisch want ik heb er ook niet echt last van (denk ik, ik heb voor de rest niet zoiets gehad) maar ja
okey dus ergens rond mei had een jongen mij gevolgd op tiktok en toen gingen we praten enzo en toen uiteindelijk op snap en toen gingen we bellen enzo. nou ja we gingen afspreken en toen was ik bij hem en hij raakte mij de hele tijd aan de binnen kant van mijn been aan, ik zei geen stop ofzo maar ik deed mijn benen over elkaar heen, maar toch ging hij soort van door. Uiteindelijk waren we weer bij hem en toen ging ie de hele tijd aan mijn lippen zitten enzo en hij “trok” mij soort van naar hem toe dat ik dan met mijn rug tegen zijn buik aan zat. Nou ja idk of dat soort van “telt” Ik weet dat het zoizo dom was om met iemand die je net pas kent te gaan afspreken maar (dit is geen haat ofzo ik heb er niks tegen) het was een transgender jongen, dus van meisje naar jongen, ik betwijfelde of die zoiets ooit zou doen, maar nu weet ik het dus niet (HET SPIJT ME ALS IK IETS BELEDIGEND HEB GEZEGD)