Skip to main content

Hey vanavond (2e kerstavond) was ik met mijn familie gaan gourmetten.

mijn oom was er ook en hij zegt dus al jaren van je moet echt model worden enz en geeft mij heel vaak compimenten over mijn lichaam en kijkt me vaak ook heel “goor” aan maar ik denk gewoon van hij bedoeld het lief

nu kwam ik naar beneden in mijn jurk voor kerst en hij zegt oh wouw je jurkje is evht heel mooi staat echt goed je moet echt model worden

even later zegt die tegen mij je haar is echt mooi lang ik zou het zo houden 

nou allemaal dus niet zo heel raar maar tot dat hij wegging

hij was al aardig dronken (hij is ook alcohollist) en hij gaf mij een knuffel maar raakte hierbij dus heel erg me kont aan hij ging er dus helemaal over heen wrijven en ook best wel lang enz en ik voelde me zo ongemakkelijk.

me nicht zat naast me en zei ook dat dit echt niet oke was  dus ik heb het even later tegen me ouders verteld en zij gaan nog met hem praten

maar is dit nou aangerand of?? 
 

Hoi hoi,

Wat ik hier lees lijkt me ook niet fijn! Aanranding is geloof ik als er geweld bij is gebruikt, en dat lees ik hier niet. Maar ik vind zelf dat alles wat tegen je zin in gaat gebeurt onder aanranding kan vallen. Ik hoop dat je hier na het gesprek geen last meer van gaat hebben!! 
xx


Hoi!

Ik ben zelf een jongen, maar nog steeds lijkt mij dit heel erg vervelend.

Volgens mij is dit wel aanranding. Op wikipedia staat dat ongewenst aanraken van geslachtsdelen, borsten of billen aanranding is (https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Aanranding).

Volgens mij kun je dit ook aangeven bij de politie, maar ik weet niet of je dat zou willen bij je eigen oom.

Ik hoop dat dit een beetje heeft geholpen.


Ja, ongewild sexueel aanraken is aanranding.

Goed dat je het meteen aan je ouders hebt verteld en goed dat zij er wat mee gaan doen!!


Reageer