Aandachtstekort

  • 22 July 2019
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Helleuurr...
Dit is misschien een best heftig onderwerp.
Ik heb veel problemen gehad en voel me altijd heel top hoor. maar weet niet soms mis ik die aandacht die sommige mensen krijgen dat kan social media zijn enz.
Maar goed soms heb ik t gevoel van als ik intens ziek word en in het ziekenhuis lig ofso dat mensen me dan wel zien staan en dat gaat soms heel ver. like ik gun t niemand maar .. weet niet soms zou ik dr zelf wel willen liggen. Ik wil verder ook niet dood ofso. ik ben absoluut niet suicidaal . Is dit raar?? ben ik de enige?

2 reacties

Hey,

Ik denk niet dat dat raar is, want in het ziekenhuis krijg je natuurlijk aandacht van al het personeel. Ik denk dat je thuis te weinig aandacht krijgt of dat je eenzaam bent. Zijn je ouders bijna nooit thuis?

Misschien kun je online contact zoeken. In videogames kun je ook online praten met anderen. Wees wel veilig op het internet. Wees anoniem.

Je kunt ook af en toe naar buiten gaan. Fiets bijvoorbeeld of doe boodschappen zodat je in contact komt met anderen. Je kunt ook lid worden van een sportclub.

Groetjes,

Geen_Naam
Helleuurr...
Dit is misschien een best heftig onderwerp.
Ik heb veel problemen gehad en voel me altijd heel top hoor. maar weet niet soms mis ik die aandacht die sommige mensen krijgen dat kan social media zijn enz.
Maar goed soms heb ik t gevoel van als ik intens ziek word en in het ziekenhuis lig ofso dat mensen me dan wel zien staan en dat gaat soms heel ver. like ik gun t niemand maar .. weet niet soms zou ik dr zelf wel willen liggen. Ik wil verder ook niet dood ofso. ik ben absoluut niet suicidaal . Is dit raar?? ben ik de enige?

Ik stuur vaak nudes (naar ik denk nu 63 mensen gehad) maar dat ik geen goed idee. Als je aandacht wil, kan je idd games gaan spelen of een beetje kloten op Omegle

Reageer