Aaaaaaaah tips en advies!

  • 14 July 2019
  • 6 reacties
  • 164 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Weet de weg
  • 22 reacties
Waatom dacht ik toen ik vanmorgen zag dat mijn mentor mij geappt had ik vond het raar omdat we al een week verkantie hadden ik openden het berichtje en werd gek ik dacht waarom nou weer ik ik moet namelijk over 4 weeken naar school voor een gesprek terwel ik dan nog gewoon vakantie heb hij wil dit omdat hij wil weten wat er dit jaar nou echt allemaal is gebeurt en hoe hij mij daar volgend jaar mee kan helpen
Hij vroeg ook of ik op dit moment nog wat mee heb gemaakt met de meiden en of ik wou vertellen wat
Ik heb nog niet gereageerd want er is wel wat geveurt maar ik weet niet hoe ik hem ga appen dat er 1 weer zelfmoord heeft proberen te plegen gisteren
Hebben jullie ideeën

Anne

6 reacties

Hai,

Ik zou gewoon eerlijk zijn tegen je mentor hij maakt zich gewoon zorgen, je hoeft niet bang te zijn dat je hem laat schrikken, hij is hier voor opgeleid en misschien is het wel fijn om even een klein gesprekje met hem te hebben zodat je je hart kan luchten..

Xx
Hey,

een mentor is verplicht om je tengelden met zo’n dingen. Je moet een mentor zien als je vertrouwenspersoon op school. Ik zou het gewoon eerlijk vertellen.

Succes ermee!
Reputatie 2
Badge +3
Ik heb jem geappt dat ik het moeilijk vind om het er over te hebben en dat ik niet zo goed weet hoe ik hem moet vertellen wat er dit jaar nou eigelijk allemaal is gebeurt maar ik het wel wil proberen en dat er de afgelopen week nog wel wat is voor gevallen en als ik er aan toe ben ik het hem app of vertel waarom hij antwoorden
Goed om te weten dat je het moeilijk vind ik zou er rekening mee houden en als ik er aan toe ven hem atijd kan appen of opzoeken en hij mij over 4 weken vewacht
Dus ik zie wel wat er gaat gebeuren

Heel erg bedank voor het atfies heeft me erg gehopen om de waarheid te vertellen
Reputatie 2
Badge +3
Koreksie waarop hij antwoorden
Waatom dacht ik toen ik vanmorgen zag dat mijn mentor mij geappt had ik vond het raar omdat we al een week verkantie hadden ik openden het berichtje en werd gek ik dacht waarom nou weer ik ik moet namelijk over 4 weeken naar school voor een gesprek terwel ik dan nog gewoon vakantie heb hij wil dit omdat hij wil weten wat er dit jaar nou echt allemaal is gebeurt en hoe hij mij daar volgend jaar mee kan helpen
Hij vroeg ook of ik op dit moment nog wat mee heb gemaakt met de meiden en of ik wou vertellen wat
Ik heb nog niet gereageerd want er is wel wat geveurt maar ik weet niet hoe ik hem ga appen dat er 1 weer zelfmoord heeft proberen te plegen gisteren
Hebben jullie ideeën

Anne


hey ik zou het inderdaad ook eerlijk zeggen.. het klinkt alsof hij veel om je geeft als mentor leerling ook gewoon omdat die in de vakantie met jouw een gesprek wilt omdat die je wilt helpen en I know het is niet leuk om met mensen in gesprek te gaan en al helemaal niet in de vakantie maar als het je helpt zal ik het zeker doen, ook al vind je het moeilijk probeer dat dus aan te geven... en als je dingen niet wil vertellen hoef dat ook niet... maar het lucht je wel op... anders schrijf je het op een papiertje paar belangrijke punten of schrijf je het hele verhaal... want maybe ben je wel een moeilijke prater waardoor het heel moeilijk voor je is

hoop dat ik je een beetje heb geholpen.. en dat ik de situatie een beetje heb begrepen en succes...

groet,
sophie
Waatom dacht ik toen ik vanmorgen zag dat mijn mentor mij geappt had ik vond het raar omdat we al een week verkantie hadden ik openden het berichtje en werd gek ik dacht waarom nou weer ik ik moet namelijk over 4 weeken naar school voor een gesprek terwel ik dan nog gewoon vakantie heb hij wil dit omdat hij wil weten wat er dit jaar nou echt allemaal is gebeurt en hoe hij mij daar volgend jaar mee kan helpen
Hij vroeg ook of ik op dit moment nog wat mee heb gemaakt met de meiden en of ik wou vertellen wat
Ik heb nog niet gereageerd want er is wel wat geveurt maar ik weet niet hoe ik hem ga appen dat er 1 weer zelfmoord heeft proberen te plegen gisteren
Hebben jullie ideeën

Anne

Je moet gewoon eerlijk zijn tegen je mentor wanr misschien kan hij joi vriendin helpen

Reageer