3 zelfmoordpogingen in 2 week

  • 3 June 2020
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik weet niet waar ik dit moet beginnen maar ik schrijf gewoon wat.

 

Ik voel dat ik steeds meer aan het wegzinken ben en elke dag minder zin krijg in dingen, ik functioneer nog gewoon en spreek met mensen af, maar dat is het wel.

Ik ben een last voor iedereen, ik stel alleen maar mensen teleur en verlies 1 voor 1 al m’n vrienden. Ik heb nog 1 echt goede vriendin en een goede vriend. Dat zal ook blijven maar daar is het ook mee gezegd.

Ik wil gewoon echt niet meer leven. Ik denk bijna elk moment eraan hoe het zou zijn als ik er niet meer ben en hoe veel beter mensen hun levens worden, behalve dan dat van m’n tweelingbroer. 

Ik heb alleen afgelopen 2 week al 3 keer iets ondernomen(ivm laat ik er buiten wat dat was) maar op het allerlaatste moment gestaakt. 
 

Ik durf met niemand hier over te praten omdat ik me echt heel erg schaam voor alles. 
 

Ik wilde graag m’n hart even luchten dus bedankt als je tot het einde hebt gelezen.


3 reacties

Hey @360popescope 

Goed dat je dit schrijft.

Vervelend voor je dat je dit voelt. Je hoeft je echt niet te schamen. Ik heb zelf vroeger ook zelfmoordpogingen gedaan die mislukt waren. Het is goed om je hart te luchten , dat helpt.  Als je de neiging krijgt om jezelf iets aan te doen kun je altijd anoniem bellen of chatten met 0900 0113 en met de kindertelefoon. 

 

Als je iemand weet die je vertrouwt bijvoorbeeld je mentor, kun je die het vertellen,  doe kan je dan helpen met een oplossing vinden.

Je hoeft je echt niet te schamen!

Hopelijk helpt dit.  Sterkte 

Groetjes gebruiker c 

Reputatie 1
Badge +1

Mijn vriendin had dit ook waardoor ik vaak huilend in me bed lag en uit eindelijk heb ik het tegen een docent gezecht en mijn vriendin krijgt nu hulp en zij is heel blij dat ik naar een docent ben gegaan en ik weet het het is moeilijk/eng om naar een docent te gaan maar het is wel belangrijk dat je doet of je zexht het tegen je ouders 

Reputatie 1
Badge +1

En je doet er veel meer mensen verdriet mee dan je denkt als je er niet meer bent 

Reageer