Skip to main content

3 heftige weken vol verdriet

• April 6, 2025
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Hey Girl online hier,

Zoals de titel zegt het waren moeilijk weken.En er zijn verschillende redenen voor. De vorige vrijdag heeft men bff gezegd dat we geen vrienden meer zijn. Een persoon heeft dingen tegen haar gezegd die niet waar zijn. (We hebben gestuurd en nu zijn we gewoon vriendinnen ). Dan heeft ze dinsdag verteld tegen me dat ze soms eraan denkt op weg te lopen of zelfmoord te plegen. En ik sta daar naast te wenen . Ik denk veel aan haar en hoop dan dat alles goed gaat. Diezelfde dag kwam er heftig nieuws 1 van men vrienden een mama heeft zelfmoord gepleegd. De volgende week ga ik woensdag naar de begrafenis in de kerk. Maar dan die vrijdag gaan we naar de kerk flashback naar die begrafenis. Als je Olivia Rodrigo kent dan denk je maar aan did you got deja vu huh??? Dus ben ik weer aan het Wenen. Heeft er iemand tips over wat ik moet doen met mijn ex bestie ???

Girl online gaat offline 

2 reacties

• April 6, 2025

Hey ​@Girl online 

Dat zijn veel vervelende dingen in 1 keer.

Je ex bestie is dus wel nog steeds je vriendin? Misschien kun je haar nog eens echt uitleggen hoe het zit?

Heel veel sterkte iig

• June 11, 2025

Hey girl online hier,

Even een update. Ik en m'n ex bestie zijn nu gwn de best vrindinnen . Maar ik heb het met haar niet Meer over haar wegloopplannen gehad. Ik weet echt nie hoe ik Dat moet doen dus pls 🙏 🙏 🙏 help!

Girl online gratis offline