22 jarige snapt mij

  • 28 November 2020
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Badge

Er is een jongen ik heb hem ontmoet via instagram, toen ben ik met hem gaan snappen.  Maar toen kwam ik erachter dat hij 22 is, en Amerikaans. Ik kwam er ook achter dat hij suïcidaal is, en ik wil hem het liefst verwijderen, maar hij vindt me leuk en maakt steeds seksuele opmerkingen waar ik me niet  comfortabel bij voel, ik durf het niet te zeggen want ik ben bang dat ik hem kwets. maar ik vind het oprecht niet fijn als hij die opmerkingen maakt. ik had hem een keer geblokt en toen zei hij dat hij bijna zelfmoord gepleegd had totdat hij zag dat ik hem had gedeblokkeerd. Ook weet hij dat ik 13 ben en hij 22, hij zei dat hij wacht totdat ik 18 ben zodat we long distance relationship kunnen doen,  of dat ik naar hem kan vliegen of hij naar mij zodat we kunnen daten. ook heeft hij me een aantal keer gestimuleerd om nu al een relatie met hem te hebben,  en iedere keer zei ik nee. Iemand help alsjeblieft, ik weet niet wat ik moet doen maar ik wil dat het stopt


2 reacties

Persoonlijk zou ik hem gewoon blokkeren. Je hoeft je nergens schuldig over te voelen dit klinkt als een vieze pedo.

 

Badge +1

wat chris al zij en dat hij suicidaal is kan je hem mischien zeggen om zijn lokale helpnummer te bellen

Reageer