Skip to main content

Hoi, ik ben een meisje van 16 

 

En ik heb een zwaar jaar achter de rug ik zal jullie vertelen waarom, 

 

 

Ik voel me erg moe en erg somber maar ik weet ook hie dat komt het is vorig jaar uit gegaan met mijn voormalige vriend waar ik dik 9 maanden mee had ik was erg gelukkig  met hem tot dat hij het uit maakte toen ik week weg  was 

 

Ik zit  hier erg mee ik kan het niet los laten want over een kleine 2 week is een het jaar geleden en ik weet niet wat ik op die sag moet doen hebben jullie tips moet ik het  herdenken of los laten, los laten vind ik erg moeilijk 

 

Tips zijn welkom en ook hoe ik hier mee om moet gaan 

Hey Anoniem54,

Wat vervelend dat je zo'n jaar achter de rug hebt en je je nu moe en somber voelt. Dat kan ik me zeker voorstellen als het uit is met je vriendje na een goede relatie.

Ik denk dat je het moeilijk vind om te verwerken/accepteren. Het is gewoon moeilijk als je 9 maanden zo close bent geweest. Nu val je weer terug op jezelf en dat is heel zwaar.

Ik denk niet dat je je vriendje moet vergeten. Je moet het wel lereni loslaten. Maar het is niet verkeerd als je hem over 2 werken 'herdenkt.’ Wat je hebt toch 9 maanden verkering gehad. Dat was heel fijn en je hebt er vast heel veel van geleerd. Dat het nu uit is is zwaar, maar misschien helpt het je als je op die dag terugkijkt en alle leuke en positieve dingen en dat je dan denkt van ja, dit heeft het mij allemaal gebracht. Nu is het uit, zwaar, maar dit heb ik ervan geleerd and life goes on. 

Ik zou zeggen probeer het positieve ervan in te zien en kijk wat je ermee kan. En probeer het ook los te laten.

Heb je iemand waarmee je hierover kan praten? Een goede vriendin ofzo? Dat helpt denk ik ook wel, als je iemand hebt waarmee je dit kan bespreken.

En probeer op die dag er niet alleen maar mee bezig te zijn, maar zoek ook afleiding zodat je niet maar daarover blijft nadenken.

Sterkte,

Xx Simply Me


Hey simpel me, 

 

Dank je voor deze worden ik debk dst ik net dit ene zetje in me rug nodig heb. 

 

Ik heb iemand om hier me over te praten 

 

Nog een dingetje 

Ik heb geen contact Meer met hem en dat vind ik nog zwaarde dan het los laten heb daar ook iets om dat te verwerken. 

Alvast bedankt ❤️


Hey Anoniem54,

Bedoel je dat je geen contact meer met hem hebt en dat je dat zwaarder vind dan het loslaten? En of iemand nog tips of dingen heeft hoe je dat kan verwerken?

Voel je je eenzaam als je hem mist als je geen contact hebt? Wat voor gevoel heb je dan en wat doe je dan meestal?

Groetjessss,

Xx Simply Me


Tips om het te verwerken 

 

En ik heb geen contact met hem 

 


Hey Anoniem54,

Deze site vond ik op internet en ik denk dat daar wel wat goede tips tussen zitten. Misschien kun je niet wat met alle tips, maar bepaalde dingen vast wel.

https://mannengeheim.nl/hoe-je-ex-vergeten-tips/

En misschien als je zelf verder op internet zoekt, dat je dan nog meer kan vinden?

Als je nog vragen hebt, kan je die natuurlijk altijd stellen.

Xx Simply Me


Super lief dank je ga er na kijken 


Reageer