Vraag

2 van mijn vrienden mogen elkaar niet EN MIJN FEEST DAN?

  • 18 February 2020
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey

ik heb 2 "Vriendengroepen" maar ze mogen elkaar niet ook zijn 3 ervan lesbisch/bi alleen dat weten ze van elkaar niet ik ben de enige die dat weet dus dat zou nog wel eens ongemakkelijk kunnen worden 

ik ga een slaapfeestje houden dat staat al vast wat moet ik in godsnaam doen met die niet met elkaar overweg kunnen ik had dit vorig jaar ook al maar toen waren het er maar 2 die elkaar niet uit konden staan toen had ik er schijt aan MAAR WAT NU?

 


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey anoniem_rosie,

 

Ik zou ze gewoon allebei uitnodigen en ze dan vertellen dat ze zelf maar moeten uitvogelen hoe ze het willen doen, het is uiteindelijk hun ruzie en jij wil gewoon een leuk feestje. Zeg hen ook dat je deze feestjes belangrijk vindt en geen gedoe wil. Vraag of ze voor een keertje normaal kunnen doen tegenover elkaar, voor jou. 

 

Ik hoop dat je hier iets aan had

T-Town

Hoi Anoniem_Rosie!

Ik heb hetzelfde probleem, 2 vriendengroepen van mij kunnen echt niet met elkaar overweg terwijl ik ze allebei erg graag mag. Als jouw vrienden echt goede vrienden zijn dan gaat het ze op jouw feestje om jou, en zullen ze er alles aan doen om zich te gedragen zodat jij een gezellige avond hebt. Maarja, vaak is het niet zo makkelijk. Probeer je vrienden met elkaar te laten praten over onderwerpen waar ze allebei gek op zijn, dat werkt binnen mijn twee groepen altijd goed. Mensen binden echt met elkaar door films, series en muziek! Misschien dat het werkt! Veel plezier op je verjaardag! 

Reageer