Skip to main content

hi! ik ben 14 en ik moet door redenen binnenkort naar de kinderarts, ik heb daar absoluut geen problemen mee. maar ik heb gelezen dat ze je in ondergoed willen wegen. daar gaat het voor mij fout, ik wil daar absoluut niet in mn ondergoed staan. ab-so-luut niet! wegen is prima, maar mijn broek en shirt uit absoluut niet. ik heb zelfbeschadiging gedaan op mijn benen, waar niemand iets van af weet. littekens zijn nog paars  en het zijn geen dunne kleine littekens, ik wil niet dat iemand dit ziet.

 

mijn vraag is eigenlijk, doen ze je nogsteeds wegen als je 14 (bijna 15) bent en nieuw in het ziekenhuis en al. en moet je dan echt perse àlles uit??? pleasepleaseplease help. dankjewel

Hoi @weetikveeljoh ,

Ik ben zelf 15 en ik ben vorige week nog bij de kinderarts geweest en wegen was bij mij gewoon met kleren aan. Ik moest alleen wel mijn schoenen uit doen.

Misschien verschilt het per ziekenhuis maar ik denk dat jij het ook niet hoeft.


Hey 

toen ze bij mij onderzoeken deden (wegen,meten,...) was het gewoon mijn schoenen afdoen en mijn trui, de rest mocht ik gelukkig gewoon aanhouden. Ik weet niet of dit bij jou ook zo zal zijn maar bij mij in ieder geval wel.

groetjes en succes!


Hoi @weetikveeljoh ,

Ik ben zelf 15 en ik ben vorige week nog bij de kinderarts geweest en wegen was bij mij gewoon met kleren aan. Ik moest alleen wel mijn schoenen uit doen.

Misschien verschilt het per ziekenhuis maar ik denk dat jij het ook niet hoeft.

ohh echt wat fijn om te horen, super erg bedankt!!!


Hey 

toen ze bij mij onderzoeken deden (wegen,meten,...) was het gewoon mijn schoenen afdoen en mijn trui, de rest mocht ik gelukkig gewoon aanhouden. Ik weet niet of dit bij jou ook zo zal zijn maar bij mij in ieder geval wel.

groetjes en succes!

dat is al heel erg gesrust stellend. evht super erg bedankt !!!!!


De arts kan je sws tot niets verplichten. Dus al jij je kleding aan wilt houden doe je dat gewoon.


Ik moet best vaak naar de kinderarts, en ik moet alleen mijn schoenen uit. Bij jou kan dat anders zijn, maar ze kunnen je inderdaad niks verplichten, zoals Tim16 zei. 


Reageer