Skip to main content
Vraag

16 jaar oud enalleen

• May 14, 2026
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hii, ff mijn rant. Nou ik ben 16 gay en dating maar ik heb buiten een jongen die ik aan het daten ben heb ik niemand. Ik ben vrij normaal wel soms erg depressief maar hopelijk krijg ik na 1,5 jaar medicijnen. Maar dat is een ander verhaal.  Dus ik zit dus in 2 vriendengroepen maar ga met niemand goed om, denk dat het komt dat omdat het allemaal jongense zijn ook ga naar een best wel hele hele kakker school. Dus eigenlijk bijna geen leuke mensen. Maar er dus niemand ooit die vraagt kom wat doen soms word ik door mijn broer uitgenodigd. Ook ga ik eigenlijk vooral weg als iedereen dus wat gaat doen in de vriendengroep. Maar het maakt me lowk wel kapot dat er niemand ever ooit is die met mij wat wil doen. ff voor context die jongen die ik aan het daten ben woont dus 2 uur ver helpp. Ook voor extra context ik ben dus gwn normaal hele goede hygine ig iets meer fem/alt stijl. DUS ANYONE PLS TIPS  OMD SORRY VOOR DIE SPELLING 

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 14, 2026

hoe heb je die jongen leren kennen. als je iets met iemand wil doen zal je toch andere moeten gaan ontmoeten in het echt. hier op het forum staan best wel dingen waar je misschien iets mee kan. er zullen best wel mensen zijn die bevriend willen zijn, misschien eens kijken bij een sportclub of voetbalveldje of toch in je vriendengroep of iemand met dezelfde hobbies of interesses. je zal stappen moeten nemen anders gebeurt er niks en zal niemand wat met jou willen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 14, 2026

hoe heb je die jongen leren kennen. als je iets met iemand wil doen zal je toch andere moeten gaan ontmoeten in het echt. hier op het forum staan best wel dingen waar je misschien iets mee kan. er zullen best wel mensen zijn die bevriend willen zijn, misschien eens kijken bij een sportclub of voetbalveldje of toch in je vriendengroep of iemand met dezelfde hobbies of interesses. je zal stappen moeten nemen anders gebeurt er niks en zal niemand wat met jou willen.

heel random maar tiktok en toen kwamen we allebei naar een event dus daar eerste keer, like ofc snap ik dat ik dingen moet doen om mensen te leren kennen maar ik kom niet bij zulke dingen en like alle vrienden die ik nu heb matchen mijn vibe echt nul en nul common intrests