Vraag

15 jaar en nog geen borsten

  • 3 August 2019
  • 3 reacties
  • 347 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben een meisje van 15 jaar oud. Ik weet 44,4 kg en ben 158,5 cm. Mijn cupmaat is A70. Dit vind ik echt niet leuk aangezien al mijn klasgenoten we al allemaal grote borsten hebben. Ik ben al best vroeg ongesteld geworden, namelijk toen ik 12 was. Ik ben bang dat mijn borsten niet meer gaan groeien. Ik ben nog nooit door iemand plat of zo genoemd. Maar ik vind zelf wel dat ik plat ben. Ik weet niet wat ik nu moet doen. Mijn BMI is 17.4 en ik heb ondergewicht. Maat het lukt me niet om aan te komen en eigenlijk wil ik dat ook niet, en wil ik juist een beetje afvallen. hopelijk kunnen jullie me helpen

3 reacties

Hey anoxniemx1234
Je bent 15 jaar , 158,5 cm ,weegt 44,4 kg en hebt cupmaat A70
Ik ben een jongen maar mischien kan ik je nog wel helpen , 1,58 m is niet zo groot , het kan zijn dat je nog gaat groeien en dat je borsten daar ook bij gaan groeien . Er zijn veel mensen die later hun groei krijgen . Als je borsten niet meer groeien is dat niet de grootste ramp want niet alle jongens kijken meteen naar de borsten .
Grtjs
AnoniemQ
Hey,

Je geeft aan af te willen vallen. Ik denk dat dit geen slimme zet zou zijn. Als je wat aankomt zul je meer vet krijgen, dus ook bij je borsten. Dit zal er dus voor zorgen dat jouw borsten iets groter worden. Erg veel ondergewicht is ook ongezond en kan ook risico's hebben voor de gezondheid. Als je wilt zou je altijd een push-up bh kunnen kopen in een winkel. Ik las ergens dat de hunkemöller ook extreme push-up bh's verkoopt. De vraag is of je dit wilt. Wees blij met je lichaam zoals je bent! (Ik vind het stiekem ook een beetje elegant als vrouwen kleine borsten hebben, van mij hoeven het geen joekels te zijn.) Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Groetjes,

Jack
Hey,

Als je al ondergewicht hebt lijk het mij niet gezond om nog meer af te vallen en dat zal resulteren naar nog kleinere borsten. Mensen kunnen gaan denken dat je aan anorexia lijd of een andere ziekte. Ik raad het je sterk af!
Je borsten bestaat grotendeels uit vetweefsel. Dus hoe meer vet je krijgt hoe groter je borsten worden. Als je wilt voorkomen dat het naar je heupen of buik gaat kun je dat weg trainen.

Ik ben nu 15 en heb cup 75D en heb een BMI van 23,7. Ik ben 1.60 cm en weeg 60kg, nou wil ik wel een paar kilo afvallen maar ik ben in principe helemaal gezond.
44 kg is behoorlijk licht voor jou leeftijd en je zal echt meer/anders moeten eten wil je grotere borsten krijgt. Misschien komt je tijd nog dat als je gaat eten het vet meteen naar je heupen, buik of borsten gaat. Het hoeft niet eens zo zeer ongezond eten te zijn. Je kan op internet zoeken wat je allemaal kan eten om je borstgroei te veranderen. Je moet we echt actie ondernemen nu het nog kan want rond je 16de ben je vrijwel uitgeroeid en zal het onwaarschijnlijk zijn als je borsten nog een aantal cupmaten groter worden.
Mijn borsten groeien al een stuk langzamer dan eerst en ik denk dat ik misschien nog cup E ga krijgen.
En ik vraag me af of en push up bh wel helpt met hele kleine borsten. Je zou ook bh's kunnen kopen met een dikke vulling. Maar je moet sowieso altijd tevreden zijn met je lichaam en er leren van te houden. Jij bent tenslotte de enige die er wat aan kan veranderen.

xxx

Reageer