Skip to main content

hoi 

een paar maanden geleden begon ik met mezelf te snijden. na 1 maand was is gestopt en had ik geen lidtekens etc. maar nu januari 2021 ben ik weer begonnen heb heb ik 3 diepe snedens bij mn pols en iets van 6 snedens op mn arm. weet iemand waar ik profesionele hulp kan vinden of wat ik anders kan doen?  ook voel ik me de laatste tijd echt gwn kt enzo. als iets niet lukt daar de heletijd over piekeren enzo. ook denk ik er vaker over na om zelfm00rd te plegen . ik wil weg van alle mensen die mij als homo uitschelden. dit doet erg veel pijn (dat mensen mij homo noemen) omdat ik al een paar jaar denk dat ik homo ben, en nu ik in de brugklas zit gaat iedereen het zeggen enzo en dan denk ik van godver hoe weten zij dat nou weer'?? help me please

Heyy,

ik zit nu al een paar jaar in een depressie en snijd nu ook al voor ruim 2 jaar ongeveer. Mij helpt het heel erg om te praten met 113 of te bellen met de kindertelefoon zelf, ik heb alles aan school verteld en vanuit school ben ik ook bij een psycholoog terecht gekomen ik snap natuurlijk wel dat dat al gelijk een hele grote stap is om gelijk naar school te gaan, ze hebben bij mij een afspraak met mijn ouders ingepland en dat heeft mij ook heel erg geholpen dit is natuurlijk best eng en heel vervelend maar achteraf voel je je veel beter. Wat betreft het zelfmoord ik snap je gevoel ik heb het zelf ook de gedachtes ik heb het ook geprobeerd en ben er ook nog steeds niet vanaf gekomen maar praten helpt bij mij wel.  Ik zou je graag willen helpen!! Sterkte.


Wa jo dit is precies hoe ik me voel kijk dan naar me topic ik weet dus ook hoe kut het is en hoe graag je niet naar je ouders wil maar zal ik een ding zeggen ga niet doen wat ik doe dus roken en drinken ga je kijken naar leuke momenten of ga praten met iemand. Al is het je ex ik meen dit Oke je moet gewoon positief blijven ondanks het nog zo moeilijk lijkt. 

Je staat er niet allen voor het komt goed ❤️❤️❤️


Reageer