Beantwoord

1 week geen relatie

  • 26 June 2019
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allen,
Ik ga over een kleine week op scoutingkamp met een hele grote groep van zon 150 man. Mijn vriendin ( die bij mij in dezelfde groep zit ) gaat ook gezellig mee. Aleen ik sta nu voor een blok. Van de begeleiders moeten we net doen alsof we een hele week geen relatie hebben op dat kamp omdat dat anders storend is voor de rest van de leden. Wat moet ik hier nu mee??, Ik kan toch niet doen alsof ik geen relatie met haar heb, ik heb het nu bijna een jaar met haar en we zijn Zielsgelukkig samen. En ik wil haar wel gewoon stevig kunnen knuffelen en zoenen op dat kamp. Iemand ideeën????????????
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 June 2019, 23:52

Bekijk origineel

1 reactie

Hey,

Gewoon die begeleider negeren, of tegen je ouders zeggen dat je het niet leuk vindt, maar ik heb een nóg beter idee!

Ik neem aan dat jullie relatie erg romantisch is? Wat is er romantischer dan geheimzinnigheid? Neem een potlood of pen mee en papier en schrijf briefjes die je af en toe aan haar geeft op een manier waarop niemand het ziet. Verstop ze onder haar kussen, geef ze onopvallend aan haar of bedenk iets anders.

En je kunt haar stevig knuffelen en zoenen achter een boom, achter een tent of misschien in een tent.

Doe geen romantische dingen in het openbaar waar het opvalt, zorg ervoor dat niemand het ziet.

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam

Reageer