#01 mijn leven. VRIENDINNEN

  • 16 May 2023
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,

Ik ga elke dag (behalve zondag) mijn dag beschrijven. Zoals je in mijn vorige topic hebt kunnen lezen heb ik ruzie met mijn vriendinnen. Vandaag zou ik het met mijn vriendin (1e dus) gaan uitpraten maar die was ziek dus het ging vandaag niet door. Toen apte ik van zullen we het morgen doen. En zei zij dus van ja zullen we her met zen 4e doen? Ik wou het alleen met haar doen maar dat kan zij blijkbaar niet aan. Maar ik weet 2 dingen als we het met zen 4e gaan doen.

1. Een van mijn vriendinnen wordt gedwongen om keuzes te maken die ze niet wil. Ik weet dat ze het verschrikkelijk vind wat ze met me doen en ze weet ook dat die andere me helemaal kapot maken. En zij is niet zo. Maar ze kan ook niet zeggen va. Dat ik gelijk heb want dan krijgt ze gezeur met de meiden en met de moeder van Men vriendinnen.

Wat vinden jullie ervan dat een moeder zo met vriendinnen bemoeit en er voor zorgt dat je je vriendin altijd gelijk moet geven?

2. Ik klap helemaal dicht als ik met iemand moet praten over zoiets en ik weet van mezelf dat als we met zen 4e gaan praten dat ik helemaal niets meer zeg.

Maarr

Ik wil het wil graag oplossen en als ik geen ja zeg dan heb ik kans dat ze helemaal niet meet wilt…

Dusja wat moet ik doen?

 

Dit was het belangrijkste over vandaag.

Tot morgen!!

Ps zouden jullie willen reageren want im weet het echt niet...


1 reactie

Hey,

Je moet doen wat je het beste lijkt. Ik kan niet vanachter een scherm jou gaan vertellen hoe of wat. Ik ken jou vriendinnen niet. 1 ding weet ik wel en dat is dat ik vind dat moeders zich niet met vrienden groepen moeten bemoeien. i.i.g niet op die manier.

Pas wel op dat het niet teveel een blog wordt, want dat is tegen de forumregels in.

Aju!

Reageer