Vraag

Smoes roken?

  • 6 January 2024
  • 7 reacties
  • 160 Bekeken

Mijn vader ruimde laatst mijn kamer op omdat er iets moest gebeuren, ik heb een bankje waar ik allemaal dingen onder doe, en er lag ook een aansteker, die hij dus had gezien. Ik rook, alleen m’n moeder weet het ( m’n ouders zijn gescheiden ) weet iemand een smoes om te vertellen tegen m’n vader als hij erover vraagt?


7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Misschien kan je zeggen dat je die nodig had bij oud en nieuw? Voor vuurwerk? Dat kan al helemaal als je dan bij je moeder was want, want ik weet niet of je vuurwerk hebt afgestoken? (Als je bij je vader was?)

xx cool.cat29

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Esmeetjex,

 

Ben je bang voor de reactie van je vader? Ik rook zelf ook en heb het ook stiekem gedaan eerst, maar het lucht wel op als je het niet meer stiekem doet. 

Reputatie 5
Badge +4

Hem gewoon eerlijk zeggen dat je rookt . Heb het ook een poos heimelijk gedaan en de dag dat het stiekeme niet meer hoeft is een hele opluchting !

Reputatie 5
Badge +4

Hoi Esmeetjex,

 

Ben je bang voor de reactie van je vader? Ik rook zelf ook en heb het ook stiekem gedaan eerst, maar het lucht wel op als je het niet meer stiekem doet. 

Rook jij intussen nog Lizz06 ?

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Esmeetjex,

 

Ben je bang voor de reactie van je vader? Ik rook zelf ook en heb het ook stiekem gedaan eerst, maar het lucht wel op als je het niet meer stiekem doet. 

Rook jij intussen nog Lizz06 ?

Ja ik rook zelf nog steeds en jij ook?

Reputatie 5
Badge +4

Ik ook ja , intussen is iedereen het gewoon van mij haha ! 

 

onnodige quote verwijderd KT

Reputatie 4
Badge +2

Ik ook ja , intussen is iedereen het gewoon van mij haha ! 

 

onnodige quote verwijderd KT

Ja bij mij ook. Voelt ook niet meer ongemakkelijk om ergens een sigaret te roken.

Reageer